در آگوست سال 2017 (مرداد 96) ، 26 سال شد که اولی برگه سایت وارد دنیای آنلاین گشت.یقین این قضیه بسیار خلل میباشد دنیای وب از آن سال به سپس به صورت عجیبی در هم اکنون رویش بوده میباشد و به لحاظ میرسد این پرورش تا ابد ادامه پیدا خواهد کرد.بیش تر از یک میلیار دامنه (Domain) تصویب گردیده مدرک بر این پرورش فزاینده میباشد. طراحی سایت ولی حقیقت دیگری نیز وجود دارااست و آن این میباشد که از میلیون ها سایت و دامنه تصویب گردیده صرفا حدود یک چهارم آنها به معنای حقیقی و واقعی فعال میباشند.باقی آنها دامنه های "پارک گردیده" محسوب میشوند که فعالیتی ندارند.فی مابین این 250 میلیون سایت فعال، فقط تعداد محدودی، ترافیک و بازدید روزمره اخذ می نمایند.براین اساس فضای رقابت همچنان برای وبسایت های تازه که پیرو شغل در وب میباشند به صورت مناسبی وجود داراست.
بخش اعظمی از مشاغل خرد هنوز از فضای وب برای گسترش حصول وکار خویش به کار گیری نمیکنند.در واقع طبق تحقیقاتی که در ایالات متحده صورت گرفته 49% مشاغل خرد ابدا تارنما ندارند این داده های عددی مطمئنا در جمهوری اسلامی ایران بسیار بیشتر از این است.
اولین دلیلی که کمپانی و بیزینس شما نیاز به سایت داراست ، حتی در صورتی کمتر از 5 کارمند در آن درگیر به شغل میباشند این میباشد چه مکان دیگری می قدرت اینهمه مشتری بالقوه در هنگامی بسیار کوتاه پیدا کرد ؟
مثلا در پژوهش ها به کار آمده ، کانادایی ها حدود 36.3 ساعت از ماه را صرف کاوش و در وب می نمایند ( روزی مقداری بیش تر از یک ساعت ) و این عدد در بین یوزرها آمریکایی حدود 35.2 ساعت میباشد.
دیدنی میباشد بدانید هرچند داده های عددی دقیقی در مشت وجود ندارد البته این اعداد و ارقام در کشورایران بسیار فراتر میباشد.در برخی از تحلیلها معدل حضور یوزرها اهل ایران در فضای مجازی (وبسایت ها، کاوش و شبکههایعمومی) روزمره در میان 5 تا 9 ساعت تقریب زده گردیده که بسیار بالا به حیث میرسد.
بیشتراز 40 میلیون مخاطب وب در کشور ایران وجود داراست که عدد بسیار بالایی به حساب آورده می شود.به این ترتیب دنیای مجازی بدلیل خصوصیت هایی که داراست پتانسیل بسیاربالایی جهت بازاریابی در خویش مخفی میباشد.به نظریه حدودا مجموع کارشناسانِ بازاریابی، فضای مجازی وسیع ترین و توانمند ترین بستر برای ارتقا فروش و بازاریابی در آحاد ارتفاع تاریخ آدم به حساب آورده می شود.
کل اینها صرفا گو شه ای از اقتدار و حجم فضای مجازی را به تصویر میکشد.در صورتیکه شما مالک یک تجارت خرد یا این که میانگین میباشید و همچنان از خویش میپرسید منفعت داشتن اینترنت چیست؟ بدین 6 استدلال بدیهی برای این فعالیت بخوبی تصور کنید:
1- امروزه عموم بجای دفترچه تلفن از وب استعمال می نمایند
حقیقت این میباشد که امروزه عموم بیشترین و مهمترین داده ها لازم خویش را از وب مییابند.مشتریان بالقوه از تلفن همراه های گوشی و کاوش در وب تصمیم میگیرند که نزد کدام پزشک معالج یا این که کلینیک بروند ، از سرویس ها کدام کمپانی خدماتی به کارگیری نمایند و کالای متبوع خویش را از کجا وچگونه تهیه و تنظیم نمایند.طبق تک تک اصول و طریق های بازاریابی، در نظر نگرفتن اینگونه پتانسیل عظیمی بسیار غلط خواهد بود.
2- پیاده سازی یک سایت به تجارت شما اعتبار متعددی میبخشد
عموم انتظار دارا هستند مشاغل و بیزینس های گوناگون، یک تارنما مختص خویش داشته باشند.صحیح همانطور که در پیشین انتظار داشتند هر کمپانی و دستیابی و کاری دارنده آدرسی حقیقی برای مراجعه حضوری داشته باشد تا بتوانند به آن پشت گرمی نمایند.تارنما شما در واقع به عبارتی دفتر یا این که دکان شما در دنیای وب میباشد که نشانی منحصر به فرد به خویش دارااست.
واقعیت این میباشد که امروزه نداشتن سایت سوال ها متعددی را در ذهن یوزرها ساختوساز می نماید.آیا این مجموعه یا این که این دکتر و کلینیک رسمی میباشد ؟ آیا کارش را بلد میباشد ؟ در حالتیکه این مجموعه حقیقتا در فعالیت خویش تخصص دارد چطور هنوز هیچ مقر فردی در دنیای اینترنت برای خویش تصویب نکرده میباشد؟ و بخش اعظمی از فکرهای دیگر که به هیچ وجه دوست ندارید در ارتباط شما در ذهن مشتریان صورت گیرد.
حقیقت این میباشد در اکثری از این موردها ، اشخاص به موسسات حریف شما که اینترنت سایتی بی نقص پیاده سازی کرده اند و در آن مثال امور و مثال سرویس ها خویش را به یوزرها اکران میدهند اتکا بیشتری کرده و در غایت بسراغ آن ها خواهند رفت حتی در شرایطیکه شما از آنان عالی باشید.
3- طراحی سایت، شبکه بازاریابی نو را برای شما ساخت می نماید
داشتن وبسایت به شما یک حضور همیشگی و هیشگی در وب را کادو میدهد.بهاین قضیه همچون یک بیلبورد تبلیغاتی نگاه فرمایید.تنها این بیلبورد بجای شرایط فیزیکی بصورت مجازی و در دنیای وب نصب می گردد و روزمره هزارن یا این که میلیون ها کاربری که در هم اکنون عبور میباشند آن را میبینند.از این روش شانس تازه و یک شبکه جدیدی برای چشم شدن و معرفی فرآورده و سرویس ها برای شما صورت گرفته میباشد.
اما بایستی در حیث داشته باشید که تعداد عده ای که میتوانند بیلبورد شمارا ببینند و ترازو توجهی کهاین بیبورد میتواند به خویش جذب نماید بستگی به شغل شما در فضای مجازی و همت های شما نیز داراست.نحوه هایی مانند بهینه سازی و seo وبسایت ، به کارگیری از شبکههایمردمی ، تبلیغات آنلاین و .. میتوانند اثر بسزایی در بیشتر چشم شدن تارنما شما داشته باشند.
در آگوست سال 2017 (مرداد 96) ، 26 سال شد که اولی برگه سایت وارد دنیای آنلاین گشت.یقین این قضیه بسیار خلل میباشد دنیای وب از آن سال به سپس به صورت عجیبی در هم اکنون رویش بوده میباشد و به لحاظ میرسد این پرورش تا ابد ادامه پیدا خواهد کرد.بیش تر از یک میلیار دامنه (Domain) تصویب گردیده مدرک بر این پرورش فزاینده میباشد. طراحی سایت ولی حقیقت دیگری نیز وجود دارااست و آن این میباشد که از میلیون ها سایت و دامنه تصویب گردیده صرفا حدود یک چهارم آنها به معنای حقیقی و واقعی فعال میباشند.باقی آنها دامنه های "پارک گردیده" محسوب میشوند که فعالیتی ندارند.فی مابین این 250 میلیون سایت فعال، فقط تعداد محدودی، ترافیک و بازدید روزمره اخذ می نمایند.براین اساس فضای رقابت همچنان برای وبسایت های تازه که پیرو شغل در وب میباشند به صورت مناسبی وجود داراست.
بخش اعظمی از مشاغل خرد هنوز از فضای وب برای گسترش حصول وکار خویش به کار گیری نمیکنند.در واقع طبق تحقیقاتی که در ایالات متحده صورت گرفته 49% مشاغل خرد ابدا تارنما ندارند این داده های عددی مطمئنا در جمهوری اسلامی ایران بسیار بیشتر از این است.
اولین دلیلی که کمپانی و بیزینس شما نیاز به سایت داراست ، حتی در صورتی کمتر از 5 کارمند در آن درگیر به شغل میباشند این میباشد چه مکان دیگری می قدرت اینهمه مشتری بالقوه در هنگامی بسیار کوتاه پیدا کرد ؟
مثلا در پژوهش ها به کار آمده ، کانادایی ها حدود 36.3 ساعت از ماه را صرف کاوش و در وب می نمایند ( روزی مقداری بیش تر از یک ساعت ) و این عدد در بین یوزرها آمریکایی حدود 35.2 ساعت میباشد.
دیدنی میباشد بدانید هرچند داده های عددی دقیقی در مشت وجود ندارد البته این اعداد و ارقام در کشورایران بسیار فراتر میباشد.در برخی از تحلیلها معدل حضور یوزرها اهل ایران در فضای مجازی (وبسایت ها، کاوش و شبکههایعمومی) روزمره در میان 5 تا 9 ساعت تقریب زده گردیده که بسیار بالا به حیث میرسد.
بیشتراز 40 میلیون مخاطب وب در کشور ایران وجود داراست که عدد بسیار بالایی به حساب آورده می شود.به این ترتیب دنیای مجازی بدلیل خصوصیت هایی که داراست پتانسیل بسیاربالایی جهت بازاریابی در خویش مخفی میباشد.به نظریه حدودا مجموع کارشناسانِ بازاریابی، فضای مجازی وسیع ترین و توانمند ترین بستر برای ارتقا فروش و بازاریابی در آحاد ارتفاع تاریخ آدم به حساب آورده می شود.
کل اینها صرفا گو شه ای از اقتدار و حجم فضای مجازی را به تصویر میکشد.در صورتیکه شما مالک یک تجارت خرد یا این که میانگین میباشید و همچنان از خویش میپرسید منفعت داشتن اینترنت چیست؟ بدین 6 استدلال بدیهی برای این فعالیت بخوبی تصور کنید:
1- امروزه عموم بجای دفترچه تلفن از وب استعمال می نمایند
حقیقت این میباشد که امروزه عموم بیشترین و مهمترین داده ها لازم خویش را از وب مییابند.مشتریان بالقوه از تلفن همراه های گوشی و کاوش در وب تصمیم میگیرند که نزد کدام پزشک معالج یا این که کلینیک بروند ، از سرویس ها کدام کمپانی خدماتی به کارگیری نمایند و کالای متبوع خویش را از کجا وچگونه تهیه و تنظیم نمایند.طبق تک تک اصول و طریق های بازاریابی، در نظر نگرفتن اینگونه پتانسیل عظیمی بسیار غلط خواهد بود.
2- پیاده سازی یک سایت به تجارت شما اعتبار متعددی میبخشد
عموم انتظار دارا هستند مشاغل و بیزینس های گوناگون، یک تارنما مختص خویش داشته باشند.صحیح همانطور که در پیشین انتظار داشتند هر کمپانی و دستیابی و کاری دارنده آدرسی حقیقی برای مراجعه حضوری داشته باشد تا بتوانند به آن پشت گرمی نمایند.تارنما شما در واقع به عبارتی دفتر یا این که دکان شما در دنیای وب میباشد که نشانی منحصر به فرد به خویش دارااست.
واقعیت این میباشد که امروزه نداشتن سایت سوال ها متعددی را در ذهن یوزرها ساختوساز می نماید.آیا این مجموعه یا این که این دکتر و کلینیک رسمی میباشد ؟ آیا کارش را بلد میباشد ؟ در حالتیکه این مجموعه حقیقتا در فعالیت خویش تخصص دارد چطور هنوز هیچ مقر فردی در دنیای اینترنت برای خویش تصویب نکرده میباشد؟ و بخش اعظمی از فکرهای دیگر که به هیچ وجه دوست ندارید در ارتباط شما در ذهن مشتریان صورت گیرد.
حقیقت این میباشد در اکثری از این موردها ، اشخاص به موسسات حریف شما که اینترنت سایتی بی نقص پیاده سازی کرده اند و در آن مثال امور و مثال سرویس ها خویش را به یوزرها اکران میدهند اتکا بیشتری کرده و در غایت بسراغ آن ها خواهند رفت حتی در شرایطیکه شما از آنان عالی باشید.
3- طراحی سایت، شبکه بازاریابی نو را برای شما ساخت می نماید
داشتن وبسایت به شما یک حضور همیشگی و هیشگی در وب را کادو میدهد.بهاین قضیه همچون یک بیلبورد تبلیغاتی نگاه فرمایید.تنها این بیلبورد بجای شرایط فیزیکی بصورت مجازی و در دنیای وب نصب می گردد و روزمره هزارن یا این که میلیون ها کاربری که در هم اکنون عبور میباشند آن را میبینند.از این روش شانس تازه و یک شبکه جدیدی برای چشم شدن و معرفی فرآورده و سرویس ها برای شما صورت گرفته میباشد.
اما بایستی در حیث داشته باشید که تعداد عده ای که میتوانند بیلبورد شمارا ببینند و ترازو توجهی کهاین بیبورد میتواند به خویش جذب نماید بستگی به شغل شما در فضای مجازی و همت های شما نیز داراست.نحوه هایی مانند بهینه سازی و seo وبسایت ، به کارگیری از شبکههایمردمی ، تبلیغات آنلاین و .. میتوانند اثر بسزایی در بیشتر چشم شدن تارنما شما داشته باشند.