loading...

مرجع مقالات تخصصی طراحی سایت

بازدید : 7
سه شنبه 7 فروردين 1403 زمان : 10:55

7-به کارگیری از CAPTCHA و احراز نام‌و‌نشان چندین‌عاملی را به دستکم برسانید اقدامات امنیتی مانند مواجهه مشتری طراحی سایت با CAPTCHA و احراز نام و نشان چندین‌عاملی، از دست اندرکاران کاهش تعامل مخاطب شناخته گردیده‌اند. به‌ویژه به کار گیری از CAPTCHA، نشانه داده میباشد که تبدیل‌ها را تا 40 درصد کاهش می دهد و حفظ چندان توانمند هم در قبال ربات‌ها ارائه نمی‌دهد. پس به نظرتان خوب وجود ندارد برای بهبود تجربیات کاربری در طراحی وب ، استعمال غیر ضروری از اینگونه مواقعی را کاهش و در قبال نرخ تبدیل را ارتقاء دهید؟

8-هر برگه را برای یک مبادرت خاص باصرفه نمائید
هر ورقه از اینترنت‌وبسایت شما، می بایست برای یک مبادرت خاص باصرفه گردد. هر چیزی از نصیب نظرسنجی، داده ها بیشتر، سبد خرید و… بایستی رمز مکان خودش باشد. یک شیت به هم ریخته و درهم‌برهم به هیچ عنوان چیزی وجود ندارد که مخاطب به‌ دنبالش باشد! با با صرفه‌کردن هر کاغذ برای یک مبادرت خاص، استفاده کننده به‌راحتی در سایتتان هجرت می‌نماید. در غایت، متاع شما‌را میخرد یا این که برای به کارگیری از خدماتتان تصویب‌اسم می‌نماید.

9-از آزمایش A/B برای پیاده سازی UX خویش به کار گیری نمایید
در‌حالتی که ذهنیت شما بر توفیق دستیابی‌وکارتان تمرکز داراست، پس به‌ دنبال برنامه ای می‌باشید که بیشترین اثربخشی را بر یوزرها داشته باشد. صحت دارد؟ این به عبارتی چیزی میباشد که آزمایش A/B برای‌تان آماده می‌نماید. آزمایش A/B به شما یاری می‌نماید تا شایسته ترین منش را برای بهبود تجربیات کاربری در ساخت سایت و در سود، ارتقا نرخ تبدیل سایتتان پیدا نمائید. این تکنیک به شما یاری می‌نماید تا طراحی وب سایت را تست فرمائید و با آزمون‌کردن گونه های گوناگون پیاده سازی، بفهمید کدامیک برای یوزرها اینترنت‌وبسایت شما، شایسته ترین تلاش را داراست.

10-روی دسترسی تمرکز فرمایید
تبعیت از دستور کار‌های دسترسی به محتوای اینترنت (WCAG) وب سایت شمارا برای تمامی نوع کاربری، قابل دسترسی می‌نماید. خب به هیچ عنوان تمرکز بر دسترسی یعنی چه؟ کاربری را فکر کنید که خلل بصیرت دارااست. محتوای وبسایت شما بایستی به‌سیرتکامل‌ای پیاده سازی گردد که برای اینگونه کاربری، رسا و قابل دسترسی باشد. در واقع، با صرفه‌سازی برای دسترسی مشتمل بر ارائه محتوا در پوسته‌های متعدد، مانند متن، صدا و اعتنا به مواقعی مانند اندازه، فونت متن و کنتراست رنگ میباشد. این یعنی به عبارتی تمرکز بر دسترسی.


کلام آخری
اکنون که تا اینجا آمده‌اید، به احتمال زیاد، متوجه گردیده‌اید که تجارب کاربری چیست و چطور می‌قدرت آن را بهبود داد. فراموش نکنید که توفیق استحصال‌وکار، مارک یا این که تارنما شما در گرو دقت به مخاطب میباشد. ولی ساخت و ساز یک تجربیات کاربری عالی به هیچ وجه در معنای اعمال شغل های خیلی خیره کننده و جادوجنبل وجود ندارد! تنها کافی‌ست اعتنا فرمایید که مخاطبتان از شما چه انتظاری دارااست و چه چیزی می خواهد.

7-به کارگیری از CAPTCHA و احراز نام‌و‌نشان چندین‌عاملی را به دستکم برسانید اقدامات امنیتی مانند مواجهه مشتری طراحی سایت با CAPTCHA و احراز نام و نشان چندین‌عاملی، از دست اندرکاران کاهش تعامل مخاطب شناخته گردیده‌اند. به‌ویژه به کار گیری از CAPTCHA، نشانه داده میباشد که تبدیل‌ها را تا 40 درصد کاهش می دهد و حفظ چندان توانمند هم در قبال ربات‌ها ارائه نمی‌دهد. پس به نظرتان خوب وجود ندارد برای بهبود تجربیات کاربری در طراحی وب ، استعمال غیر ضروری از اینگونه مواقعی را کاهش و در قبال نرخ تبدیل را ارتقاء دهید؟

8-هر برگه را برای یک مبادرت خاص باصرفه نمائید
هر ورقه از اینترنت‌وبسایت شما، می بایست برای یک مبادرت خاص باصرفه گردد. هر چیزی از نصیب نظرسنجی، داده ها بیشتر، سبد خرید و… بایستی رمز مکان خودش باشد. یک شیت به هم ریخته و درهم‌برهم به هیچ عنوان چیزی وجود ندارد که مخاطب به‌ دنبالش باشد! با با صرفه‌کردن هر کاغذ برای یک مبادرت خاص، استفاده کننده به‌راحتی در سایتتان هجرت می‌نماید. در غایت، متاع شما‌را میخرد یا این که برای به کارگیری از خدماتتان تصویب‌اسم می‌نماید.

9-از آزمایش A/B برای پیاده سازی UX خویش به کار گیری نمایید
در‌حالتی که ذهنیت شما بر توفیق دستیابی‌وکارتان تمرکز داراست، پس به‌ دنبال برنامه ای می‌باشید که بیشترین اثربخشی را بر یوزرها داشته باشد. صحت دارد؟ این به عبارتی چیزی میباشد که آزمایش A/B برای‌تان آماده می‌نماید. آزمایش A/B به شما یاری می‌نماید تا شایسته ترین منش را برای بهبود تجربیات کاربری در ساخت سایت و در سود، ارتقا نرخ تبدیل سایتتان پیدا نمائید. این تکنیک به شما یاری می‌نماید تا طراحی وب سایت را تست فرمائید و با آزمون‌کردن گونه های گوناگون پیاده سازی، بفهمید کدامیک برای یوزرها اینترنت‌وبسایت شما، شایسته ترین تلاش را داراست.

10-روی دسترسی تمرکز فرمایید
تبعیت از دستور کار‌های دسترسی به محتوای اینترنت (WCAG) وب سایت شمارا برای تمامی نوع کاربری، قابل دسترسی می‌نماید. خب به هیچ عنوان تمرکز بر دسترسی یعنی چه؟ کاربری را فکر کنید که خلل بصیرت دارااست. محتوای وبسایت شما بایستی به‌سیرتکامل‌ای پیاده سازی گردد که برای اینگونه کاربری، رسا و قابل دسترسی باشد. در واقع، با صرفه‌سازی برای دسترسی مشتمل بر ارائه محتوا در پوسته‌های متعدد، مانند متن، صدا و اعتنا به مواقعی مانند اندازه، فونت متن و کنتراست رنگ میباشد. این یعنی به عبارتی تمرکز بر دسترسی.


کلام آخری
اکنون که تا اینجا آمده‌اید، به احتمال زیاد، متوجه گردیده‌اید که تجارب کاربری چیست و چطور می‌قدرت آن را بهبود داد. فراموش نکنید که توفیق استحصال‌وکار، مارک یا این که تارنما شما در گرو دقت به مخاطب میباشد. ولی ساخت و ساز یک تجربیات کاربری عالی به هیچ وجه در معنای اعمال شغل های خیلی خیره کننده و جادوجنبل وجود ندارد! تنها کافی‌ست اعتنا فرمایید که مخاطبتان از شما چه انتظاری دارااست و چه چیزی می خواهد.

برچسب ها طراحی سایت ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 242
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 194
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 195
  • بازدید ماه : 609
  • بازدید سال : 2478
  • بازدید کلی : 3530
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی