loading...

مرجع مقالات تخصصی طراحی سایت

بازدید : 30
سه شنبه 19 دی 1402 زمان : 11:22

چنین تحولی در تجارت الکترونیک باعث به پیدایش کسب و کار اجتماعی شده است.جمعاًَ بیزنس اجتماعی به استعمال از وب در بیزنس الکترونیک، علی الخصوص ویژگی‌های اصلی وب از قبیل محتوای مخاطب ساز و اشتراک گذاری محتوا اشاره دارد (Kim and Srivastava 2007). اثرات وب برروی طراحی سایت در مشهد پیامدهای اجتماعی و همچنین تعاملات اجتماعی قابل مشاهده است. کلاً وب، معاملات تجاری و اعتبار سیستم‌های معتبر مرتبط را ذیل تاثیر قرار داده و همچنین سبب ساز تقویت ارتباط ها تجاری با مشتریان، ارتقا ترافیک وبسایت‌های شرکت، شناسایی فرصت‌های شغلی نو و جانبداری از توسعه‌ محصول با نام تجاری خاص میگردد (2008 (Michaelidou, et al,. به این ترتیب وب باعث ارائه‌ی محصولاتی کیفی در تجارت و قراردهی آن ها در موقعیت بهتری بمنظور پیش گویی فرآیند بازار و به حداکثر رساندن اثربخشی کمپین‌های بازاریابی می‌شود. همچنین وب می‌تواند بر جنبه‌های مربوط مشتریان از جمله مطالعه بر مشتری و ارزش‌گذاری آن‌ها نیز تاثیر مثبتی بگذارد. در وب همچنین میزان تدبیر، تقدم بندی و تصمیمات مشتریان صرفا بر اساس‌ی اطلاعات قابل مشاهده بر روی تارنما‌های تجارت الکترونیک نبوده بلکه هم زمان ذیل‌تاثیر محتوای ساخت شده توسط کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار می گیرند. نظریات استفان و توبیا در سال ۲۰۰۲ بر این امر که در محیط تجارت الکترونیک، وب موجب انتقال اقتدار بازار ازطریق شرکت‌ها به مشتریان شده، دلالت می کرد. علاوه‌ براین با ارتقا درخواست‌ها برای دارندگی خدمات و اپ‌های آنلاین، نیازها تغییر کرده‌ و مشتریان بدنبال راه‌های اجتماعی و پرتعاملی‌ جهت ترغیب تعهدات شرکت‌ها میباشند. همچنین بطور قابل ملاحظه‌ای قیمت‌‌ تولید شده به وسیله مشتریان از طریق وب افزایش یافته و معمولا عملکرد‌های مشترک مشتریان شبکه سبب ساز به خروجی بهتری می‌گردد. بعنوان مثال SAP نمونه‌ای است که براساس آن فروشنده‌ عمده‌ بازار نرم افزار ERP به منظور حل خطاها جانور در ارائه‌ تولیدها خاص با عرضه هوش جمعی نتایج از بلاگ‌ها و انجمن‌ها بسط دهندگان خارجی در جامعه‌ را خلاقانه دعوت به همکاری می‌کند. اخیرا هزاران شرکت به منظور ارتقا بیزنس الکترونیک، وب را پایین اختیار گرفته و یا قصد به اخذ آن دارند. براساس گزارش ارائه شده در سال ۲۰۰۸ به وسیله Lewis و همکارانش، محبوبیت تجارت الکترونیک به ۴۳٪ در سال گسترش داشته است. نسبتاً ۸۸٪ تجارت‌ها انتظار بسط سرمایه‌گذاری بر روی این نوع کسب و کار ها را دارا هستند. اگرچه حقایق فوق به‌سرعت توسعه و پتانسیل قابل توجه اشاره داشته، لیکن تجارت الکترونیک همچنان به رسیدگی جامع‌تری نیازمند می‌باشد.

چنین تحولی در تجارت الکترونیک باعث به پیدایش کسب و کار اجتماعی شده است.جمعاًَ بیزنس اجتماعی به استعمال از وب در بیزنس الکترونیک، علی الخصوص ویژگی‌های اصلی وب از قبیل محتوای مخاطب ساز و اشتراک گذاری محتوا اشاره دارد (Kim and Srivastava 2007). اثرات وب برروی طراحی سایت در مشهد پیامدهای اجتماعی و همچنین تعاملات اجتماعی قابل مشاهده است. کلاً وب، معاملات تجاری و اعتبار سیستم‌های معتبر مرتبط را ذیل تاثیر قرار داده و همچنین سبب ساز تقویت ارتباط ها تجاری با مشتریان، ارتقا ترافیک وبسایت‌های شرکت، شناسایی فرصت‌های شغلی نو و جانبداری از توسعه‌ محصول با نام تجاری خاص میگردد (2008 (Michaelidou, et al,. به این ترتیب وب باعث ارائه‌ی محصولاتی کیفی در تجارت و قراردهی آن ها در موقعیت بهتری بمنظور پیش گویی فرآیند بازار و به حداکثر رساندن اثربخشی کمپین‌های بازاریابی می‌شود. همچنین وب می‌تواند بر جنبه‌های مربوط مشتریان از جمله مطالعه بر مشتری و ارزش‌گذاری آن‌ها نیز تاثیر مثبتی بگذارد. در وب همچنین میزان تدبیر، تقدم بندی و تصمیمات مشتریان صرفا بر اساس‌ی اطلاعات قابل مشاهده بر روی تارنما‌های تجارت الکترونیک نبوده بلکه هم زمان ذیل‌تاثیر محتوای ساخت شده توسط کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار می گیرند. نظریات استفان و توبیا در سال ۲۰۰۲ بر این امر که در محیط تجارت الکترونیک، وب موجب انتقال اقتدار بازار ازطریق شرکت‌ها به مشتریان شده، دلالت می کرد. علاوه‌ براین با ارتقا درخواست‌ها برای دارندگی خدمات و اپ‌های آنلاین، نیازها تغییر کرده‌ و مشتریان بدنبال راه‌های اجتماعی و پرتعاملی‌ جهت ترغیب تعهدات شرکت‌ها میباشند. همچنین بطور قابل ملاحظه‌ای قیمت‌‌ تولید شده به وسیله مشتریان از طریق وب افزایش یافته و معمولا عملکرد‌های مشترک مشتریان شبکه سبب ساز به خروجی بهتری می‌گردد. بعنوان مثال SAP نمونه‌ای است که براساس آن فروشنده‌ عمده‌ بازار نرم افزار ERP به منظور حل خطاها جانور در ارائه‌ تولیدها خاص با عرضه هوش جمعی نتایج از بلاگ‌ها و انجمن‌ها بسط دهندگان خارجی در جامعه‌ را خلاقانه دعوت به همکاری می‌کند. اخیرا هزاران شرکت به منظور ارتقا بیزنس الکترونیک، وب را پایین اختیار گرفته و یا قصد به اخذ آن دارند. براساس گزارش ارائه شده در سال ۲۰۰۸ به وسیله Lewis و همکارانش، محبوبیت تجارت الکترونیک به ۴۳٪ در سال گسترش داشته است. نسبتاً ۸۸٪ تجارت‌ها انتظار بسط سرمایه‌گذاری بر روی این نوع کسب و کار ها را دارا هستند. اگرچه حقایق فوق به‌سرعت توسعه و پتانسیل قابل توجه اشاره داشته، لیکن تجارت الکترونیک همچنان به رسیدگی جامع‌تری نیازمند می‌باشد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 238
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 16
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 69
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 140
  • بازدید ماه : 401
  • بازدید سال : 2270
  • بازدید کلی : 3322
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی