loading...

مرجع مقالات تخصصی طراحی سایت

بازدید : 2
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 زمان : 10:37

همان طور که در نوشته‌علمی اجزای کلیدی تبلیغ نویسی ماهر توضیح دادیم، هر تبلیغ دارنده ۴ قسمت میباشد: جذب، داعیه، ثابت و دعوت به مبادرت. در صفحه آرایی کالا تارنما فروشگاهی هم دقیقا این نکات بایستی در ۱۰ گام ذیل رعایت شوند. ۱. تایپ کردن یک تیتر جالب معیارهای تایپ کردن یک تیتر جالب را در نوشته‌ی‌علمی پیشین طراحی سایت در مشهد توضیح دادیم. گفتیم که تیتر نصیب اساسی تبلیغ را تشکیل میدهد. پس می بایست اصلی ترین فونت ممکن را داشته باشد. ولی در وبسایت چطور؟

شایسته ترین تیتر در صفحه آرایی جنس وب سایت چه می تواند باشد؟
شاید شایسته ترین تیتر برای یک ورقه متاع، پاراگراف‌ای باشد که سود فرآورده یا این که سرویس شمارا ذکر می‌نماید. از جمله چنانچه یک کتاب در زمینه‌ی مدیر مجال می‌فروشید می توانید بنویسید که: پس از ۶۰ روز به تک تک کارهایتان در روز می سید و حتی روزی یک ساعت هم وقت اضافه برای تفریح دارید.

۲. تایپ کردن عنوان ها فرعی
تیتر‌های فرعی آن‌هایی میباشند که ۴ یا این که ۵ گزینه، تحتِ تیتر‌های اساسی نوشته میشوند. عنا وین فرعی در صفحه آرایی کالا تارنما ۳ خصوصیت تحت را بایستی داشته باشند:

تکمیل کننده تیتر مهم باشند
شم همدردی تولید نمایند
به مزایای کالا اشاره نمایند
تیتر فرعی می بایست تکمیل کننده تیتر اساسی باشد
عنوان ها فرعی تکمیل کننده تیتر اساسی می باشند. یعنی در صورتیکه در تیتر مهم نکته‌ای را گفتید یا این که موضوعی را مطرح کردید، عنا وین فرعی بایستی آن مورد را بدون نقص‌خیس کرده و توضیح بیشتری بدهند. یا این که به زمینه دیگری، البته در به عبارتی مسئله بپردازند.

برای تایپ کردن تیتر فرعی چه کاری بایستی ایفا دهید؟
در نوشته‌ی‌علمی فراگیری تیتر نویسی توضیح دادیم که برای تایپ کردن تیتر مورد نیاز میباشد دستکم ۱۰۰ تیتر را روی شیت بنویسید و بعضا از آن‌ها‌را باهم مخلوط نمایید تا تحت عنوان‌های بهتری برسید. پس از گزینش تیتر مهم از تیتر‌های دیگر برای تیتر‌های فرعی استعمال نمائید.

چرا بعداز تیتر مهم بی واسطه سراغ متن نمی‌رویم؟
تمرکز اشخاص روی صفحه ها وب سایت بطور معدل ۳ تا ۷ ثانیه میباشد. بدین ترتیب مجال بسیار پاره ای برای ثابت عالی و اثر گذار بودن وبسایت خویش دارید. پس در شرایطی‌که آن‌گاه تیتر مهم، مستقیما یک متن زمانبر داشته باشید، احتمالا استفاده کننده پشیمان گردیده و از برگه بیرون میشود. در حالیکه با تیتر فرعی میتوانید او‌را در زمینه ی سودمندی این ورقه، متقاعد فرمائید.

تولید احساس همدردی
اکثری اشخاص از شما خرید نمیکنند زیرا فکر‌می کنند شما حالت آنها را فهم نمی کنید. در‌صورتی‌که به استفاده کننده علامت دهید که دقیقا موقعیت اورا ادراک می کنید و می دانید چه مشکلاتی دارااست، همین مورد امداد می‌نماید تا به شما ریلکس‌خیس متکی بودن نمایند و توضیحات فرآورده را ظریف‌خیس بخوانند و خرید نمایند.

همان طور که در نوشته‌علمی اجزای کلیدی تبلیغ نویسی ماهر توضیح دادیم، هر تبلیغ دارنده ۴ قسمت میباشد: جذب، داعیه، ثابت و دعوت به مبادرت. در صفحه آرایی کالا تارنما فروشگاهی هم دقیقا این نکات بایستی در ۱۰ گام ذیل رعایت شوند. ۱. تایپ کردن یک تیتر جالب معیارهای تایپ کردن یک تیتر جالب را در نوشته‌ی‌علمی پیشین طراحی سایت در مشهد توضیح دادیم. گفتیم که تیتر نصیب اساسی تبلیغ را تشکیل میدهد. پس می بایست اصلی ترین فونت ممکن را داشته باشد. ولی در وبسایت چطور؟

شایسته ترین تیتر در صفحه آرایی جنس وب سایت چه می تواند باشد؟
شاید شایسته ترین تیتر برای یک ورقه متاع، پاراگراف‌ای باشد که سود فرآورده یا این که سرویس شمارا ذکر می‌نماید. از جمله چنانچه یک کتاب در زمینه‌ی مدیر مجال می‌فروشید می توانید بنویسید که: پس از ۶۰ روز به تک تک کارهایتان در روز می سید و حتی روزی یک ساعت هم وقت اضافه برای تفریح دارید.

۲. تایپ کردن عنوان ها فرعی
تیتر‌های فرعی آن‌هایی میباشند که ۴ یا این که ۵ گزینه، تحتِ تیتر‌های اساسی نوشته میشوند. عنا وین فرعی در صفحه آرایی کالا تارنما ۳ خصوصیت تحت را بایستی داشته باشند:

تکمیل کننده تیتر مهم باشند
شم همدردی تولید نمایند
به مزایای کالا اشاره نمایند
تیتر فرعی می بایست تکمیل کننده تیتر اساسی باشد
عنوان ها فرعی تکمیل کننده تیتر اساسی می باشند. یعنی در صورتیکه در تیتر مهم نکته‌ای را گفتید یا این که موضوعی را مطرح کردید، عنا وین فرعی بایستی آن مورد را بدون نقص‌خیس کرده و توضیح بیشتری بدهند. یا این که به زمینه دیگری، البته در به عبارتی مسئله بپردازند.

برای تایپ کردن تیتر فرعی چه کاری بایستی ایفا دهید؟
در نوشته‌ی‌علمی فراگیری تیتر نویسی توضیح دادیم که برای تایپ کردن تیتر مورد نیاز میباشد دستکم ۱۰۰ تیتر را روی شیت بنویسید و بعضا از آن‌ها‌را باهم مخلوط نمایید تا تحت عنوان‌های بهتری برسید. پس از گزینش تیتر مهم از تیتر‌های دیگر برای تیتر‌های فرعی استعمال نمائید.

چرا بعداز تیتر مهم بی واسطه سراغ متن نمی‌رویم؟
تمرکز اشخاص روی صفحه ها وب سایت بطور معدل ۳ تا ۷ ثانیه میباشد. بدین ترتیب مجال بسیار پاره ای برای ثابت عالی و اثر گذار بودن وبسایت خویش دارید. پس در شرایطی‌که آن‌گاه تیتر مهم، مستقیما یک متن زمانبر داشته باشید، احتمالا استفاده کننده پشیمان گردیده و از برگه بیرون میشود. در حالیکه با تیتر فرعی میتوانید او‌را در زمینه ی سودمندی این ورقه، متقاعد فرمائید.

تولید احساس همدردی
اکثری اشخاص از شما خرید نمیکنند زیرا فکر‌می کنند شما حالت آنها را فهم نمی کنید. در‌صورتی‌که به استفاده کننده علامت دهید که دقیقا موقعیت اورا ادراک می کنید و می دانید چه مشکلاتی دارااست، همین مورد امداد می‌نماید تا به شما ریلکس‌خیس متکی بودن نمایند و توضیحات فرآورده را ظریف‌خیس بخوانند و خرید نمایند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 236
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 65
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 6
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 119
  • بازدید ماه : 380
  • بازدید سال : 2249
  • بازدید کلی : 3301
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی