3. ارائه داده ها تماس
مطمئناً تصویب داده ها تماس در وب سایت، یکیاز مهم ترین امور میباشد، بدین ترتیب می بایست یک برگه منحصر به خویش داشته باشد. میلز میگوید: تا به اکنون گردیده چند دفعه به وب سایت یک کمپانی رمز بزنید و با خویش بگویید که چقدر دشوار می شود با این موسسه تماس گرفت؟ وی میگوید براین اساس طراحی سایت در مشهد نیاز میباشد که در تارنما خویش یک کاغذ مختص به داده ها تماس قرار دهید و تمامی داده ها، مثل: نشانی آدرس اینترنتی، تلفن اثبات، در شکل نیاز موبایل، هیبت تماس و لینک و پیوند کانالهای اجتماعی منحصر به فرد به استخراجوعمل خویش را درین نصیب قرار دهید. تا اشخاص به راحتی بتوانند به داده ها تماس شما دسترسی پیدا نمایند. چون هیچ چیز ناامید کنندهخیس از عدم برقراری رابطه با یک دستیابیوفعالیت وجود ندارد. چون مقصود تمامی حصولوامور از ساخت سایت این میباشد که تعامل خویش با مشتریانشان را ارتقاء دهند.
هنگامی که خواستید داده ها تماس و نشانی آدرس اینترنتی و کانالهای اجتماعیتان را در وبسایت بگذارید، آنرا به طور عکس در تارنما قرار ندهید، بایستی امکان کلیک کردن روی آن ها وجود داشته باشد، تا با کلیک بر روی آیکنهای کانالهای اجتماعی، استفاده کننده به راحتی بتواند وارد ورقه مربوطه گردد و عمل گزینه نیازش را جاری ساختن دهد.
امروزه همگی تلفنهای همدم هوشمند، این امکان را دارا هستند که شما بتوانید بر روی لینک و پیوندهای تماس کلیک فرمائید و مستقیماً با کلیک بر روی شماره، تماستان را تولید نمائید. همینطور شما می توانید از گوگل نرمافزار استعمال فرمایید و نشانی جیمیل آیتم نظرتان را وارد نمایید، تا یوزرها از روش کلیک بر روی نشانی نشانی اینترنتی به طور بدون واسطه وارد برگه پیامرسان شوند.
بیشتر بدانید:5 فاکتور اصلی که به استحصال توفیق در کسب و کار شما امداد می نمایند
4. داشتن رابط کاربری معمولی و جالب
یک نقشه سوای علائم اختصاری، بیبهره میباشد و یک وب سایت هم فارغ از راهبردی بدیهی، بیمضمون و بیمنفعت میباشد.
اعتقادوباور نتیجه ها نمائید که از اسامی درست و منظقی برای صفحه ها گوناگون وبسایت خویش استعمال نموده اید. برای مثالً: شیت تماس با ما یا این که رابطه با ما (داده ها تماس در آن جان دار باشد)، در کاغذ درباره ما (داده ها مرتبط با تاریخچه کمپانی شما وجود داشته باشد) و …
در هنگام توسعه و گسترش استراتژی راهبردی وبسایت خویش، می بایست راهی برای برقراری تماس یا این که رابطه (call to action) را در حیث بگیرید. این یعنی چیزی که عموم دوست داراهستند در وبسایت شما ببینند، بتوانند در هر شیتای از وب سایت که می باشند به راحتی به ورقه دلخواه خویش موعظه شوند، توصیه خویش را تصویب کتتد و به سهولت بتوانند با تیم شما تماس برقرار نمایند. بتوانند در وبسایت شما عضو شوند، بتوانند به پست الکترونیکتان دسترسی پیدا نمایند، سرویس ها شمارا ببینند، تولیدهاتان را مشاهده نمایند و …
شما می بایست در وب سایت خویش اهدافتان را به وضوح اکران دهید. فرانکل می گوید: خودتان را به مکان استفاده کننده و مشتری خویش بگذارید. بدین تصور کنید که آنان با مراجعه به وب سایت شما چه می خواهند؟ چه اهدافی دارا هستند؟ در امر هدف ها مشتری بالقوه خویش تصور کنید.
مخصوصاً وقتی که تصمیم دارید فروش آنلاین در وب سایتتان داشته باشید، بایستی رابط کاربری آن را بیشتر در حیث بگیرید، چون سایتی که فروش اینترنتی دارااست بایستی به طور کل و کمال، تجهیزات و داده ها مایحتاج را به طور اینترنتی به مشتری ارائه دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید خویش را اعمال دهند و به تارنما شما پشت گرمی نمایند.
3. ارائه داده ها تماس
مطمئناً تصویب داده ها تماس در وب سایت، یکیاز مهم ترین امور میباشد، بدین ترتیب می بایست یک برگه منحصر به خویش داشته باشد. میلز میگوید: تا به اکنون گردیده چند دفعه به وب سایت یک کمپانی رمز بزنید و با خویش بگویید که چقدر دشوار می شود با این موسسه تماس گرفت؟ وی میگوید براین اساس طراحی سایت در مشهد نیاز میباشد که در تارنما خویش یک کاغذ مختص به داده ها تماس قرار دهید و تمامی داده ها، مثل: نشانی آدرس اینترنتی، تلفن اثبات، در شکل نیاز موبایل، هیبت تماس و لینک و پیوند کانالهای اجتماعی منحصر به فرد به استخراجوعمل خویش را درین نصیب قرار دهید. تا اشخاص به راحتی بتوانند به داده ها تماس شما دسترسی پیدا نمایند. چون هیچ چیز ناامید کنندهخیس از عدم برقراری رابطه با یک دستیابیوفعالیت وجود ندارد. چون مقصود تمامی حصولوامور از ساخت سایت این میباشد که تعامل خویش با مشتریانشان را ارتقاء دهند.
هنگامی که خواستید داده ها تماس و نشانی آدرس اینترنتی و کانالهای اجتماعیتان را در وبسایت بگذارید، آنرا به طور عکس در تارنما قرار ندهید، بایستی امکان کلیک کردن روی آن ها وجود داشته باشد، تا با کلیک بر روی آیکنهای کانالهای اجتماعی، استفاده کننده به راحتی بتواند وارد ورقه مربوطه گردد و عمل گزینه نیازش را جاری ساختن دهد.
امروزه همگی تلفنهای همدم هوشمند، این امکان را دارا هستند که شما بتوانید بر روی لینک و پیوندهای تماس کلیک فرمائید و مستقیماً با کلیک بر روی شماره، تماستان را تولید نمائید. همینطور شما می توانید از گوگل نرمافزار استعمال فرمایید و نشانی جیمیل آیتم نظرتان را وارد نمایید، تا یوزرها از روش کلیک بر روی نشانی نشانی اینترنتی به طور بدون واسطه وارد برگه پیامرسان شوند.
بیشتر بدانید:5 فاکتور اصلی که به استحصال توفیق در کسب و کار شما امداد می نمایند
4. داشتن رابط کاربری معمولی و جالب
یک نقشه سوای علائم اختصاری، بیبهره میباشد و یک وب سایت هم فارغ از راهبردی بدیهی، بیمضمون و بیمنفعت میباشد.
اعتقادوباور نتیجه ها نمائید که از اسامی درست و منظقی برای صفحه ها گوناگون وبسایت خویش استعمال نموده اید. برای مثالً: شیت تماس با ما یا این که رابطه با ما (داده ها تماس در آن جان دار باشد)، در کاغذ درباره ما (داده ها مرتبط با تاریخچه کمپانی شما وجود داشته باشد) و …
در هنگام توسعه و گسترش استراتژی راهبردی وبسایت خویش، می بایست راهی برای برقراری تماس یا این که رابطه (call to action) را در حیث بگیرید. این یعنی چیزی که عموم دوست داراهستند در وبسایت شما ببینند، بتوانند در هر شیتای از وب سایت که می باشند به راحتی به ورقه دلخواه خویش موعظه شوند، توصیه خویش را تصویب کتتد و به سهولت بتوانند با تیم شما تماس برقرار نمایند. بتوانند در وبسایت شما عضو شوند، بتوانند به پست الکترونیکتان دسترسی پیدا نمایند، سرویس ها شمارا ببینند، تولیدهاتان را مشاهده نمایند و …
شما می بایست در وب سایت خویش اهدافتان را به وضوح اکران دهید. فرانکل می گوید: خودتان را به مکان استفاده کننده و مشتری خویش بگذارید. بدین تصور کنید که آنان با مراجعه به وب سایت شما چه می خواهند؟ چه اهدافی دارا هستند؟ در امر هدف ها مشتری بالقوه خویش تصور کنید.
مخصوصاً وقتی که تصمیم دارید فروش آنلاین در وب سایتتان داشته باشید، بایستی رابط کاربری آن را بیشتر در حیث بگیرید، چون سایتی که فروش اینترنتی دارااست بایستی به طور کل و کمال، تجهیزات و داده ها مایحتاج را به طور اینترنتی به مشتری ارائه دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید خویش را اعمال دهند و به تارنما شما پشت گرمی نمایند.