کال تو اکشن Call to action چیست؟ کال تو اکشن Call to action یا این که دکمه فراخوان متن لینک و پیوند گردیده طراحی سایت در مشهد و یا این که دکمهای در کاغذ وبسایت میباشد که با گرافیکی تاثیرگذار از کاربر وبسایت برای اعمال کاری دعوت مینماید، که روی دکمه یا این که لینک و پیوند کلیک نماید. خرید یک جنس، عضویت در یک خبر نامه، مشاهده جزئیات یک متاع و غیره کلیه میتوانند مقصد دکمه فراخوان باشند. در گوگل آنالیتیکس ما بخشی داریم که برای وب سایت چند مقصود انتخاب می کنیم. همه این هدف ها در وب سایت قادر است با دکمه Call to action قابل دسترس باشند.
اشکال CTA
در حالتیکه می خواهید بدانید گونه های کال تو اکشن call to action چیست، می بایست اظهار کرد هشت نوع CTA متفاوت وجود داراست که می توانید در بخشهای متعدد تارنماتان از آن ها استعمال فرمائید. این CTAها را به دنبال رسیدگی می کنیم:
ساخت و ساز سرنخ: اولین و مهمترین ادله به کارگیری از CTAها، ساختوساز سرنخ برای جذب یوزرها میباشد. از آنجا که این CTAها می خواهند اعتنا استفاده کننده را جلب نمایند، بایستی در جایی از وبسایت قرار گیرند که به دیده یوزرها نو بیایند.
ارسال هیبت خصوصیات: بعداز اینکه استفاده کننده نو وارد ورقه فرود وب سایت شما شد، می بایست از وی بخواهید هیبت خصوصیات را لبریز نماید و دکمه ارسال را بزند؛ این داده ها برای کارهای آجل بازاریابی به شما یاری مینمایند. برای آنکه احتمال لبریز کردن هیبت بوسیله یوزرها بیشتر خواهد شد، عالی میباشد دکمه ارسال را با یک توصیه هم پا سازید، از جملهً دانلود کتاب راهنما را متعلق به لبریز کردن هیبت قرار دهید.
دکمه «بیشتر بخوانید»: هنگام قرار دادن متن یک پست وب لاگ یا این که هر نوشته ی علمی دیگری در کاغذ مهم وب سایت، موردنیاز وجود ندارد متن بی نقص را قرار دهید، چون وسعت متعددی از شیت مهم را مالامال کرده و آن را خستهکننده میسازد. شایسته ترین عمل این میباشد که یک گزاره از متن را در شیت نخستین بگذارید و با قرار دادن دکمه «بیشتر بخوانید» از یوزرها بخواهید به کاغذ مرتبط با آن بروند. معرفی تولیدها یا این که سرویس ها: زمانی که یوزرها در وبسایت شما حضور دارا هستند، بیشتر از هر چیز میخواهند تولیدات یا این که خدماتی را که ارائه میدهید، بشناسند. به همین ادله موردنیاز میباشد CTA برای بخش تولید ها قرار دهید.
اشتراک گذاری اجتماعی: یک کدام از معمولیترین اشکال CTA، دکمه اشتراکگذاری اجتماعی میباشد که معمولاً در نقطه نهایی مقاله ها و پستهای وبلاگ قرار میگیرد. این CTA به رابطه و تعامل بیشتر یوزرها با وب سایت شما امداد مینماید.
سفارش ویژه: مواقعی وجود دارااست که مخاطب جذب وب سایت شما میگردد البته هنوز برای خرید کالاتان تصمیم قطعی نگرفته میباشد. دراین مفاد میتوانید با یک سفارش اورا به خرید ترغیب نمائید. ارائه ورژن بدونپول فعلا، تخفیف ویژه و... میتوانند برای این خواسته به عمل فرآیند.
قطعی کردن خرید: بعداز آنکه استفاده کننده را به وب سایت خویش جذب کردید و اورا برای خرید فرآورده ترغیب کردید، اکنون وقت آن میباشد که مخاطب موردنظر به مشتری تبدیل خواهد شد. دراینصورت نوعی CTA به عمل میرود که تمرکز خویش را بر قطعی کردن خرید فرآورده میگذارد. مثلا از مخاطب میخواهید برای اخذ سرویس ها طراحی وب سایت منحصربهفرد تماس بگیرد یا این که تیکت ارسال نماید. به این ترتیب طی تماس برای مشورت کردن، موعظههای ما یحتاج به وی داده میگردد تا خرید خویش را قطعی نماید.
تبلیغ اتفاق افتاد: در صورتیکه که قصد برگزاری یک اتفاق افتاد دارید، حتماً می خواهید مخاطبان متعددی را جذب آن فرمایید. برای این عمل شایسته ترین رویکرد قرار دادن یک کال تو اکشن در اینترنتتارنما خودتان و دعوت از یوزرها برای حضور در اتفاق افتاد میباشد.
هدف ها پیاده سازی دکمه CTA
مقصود اساسی پیاده سازی دکمه CTA دعوت مخاطب به اعمال یک مبادرت گزینه انتظار میباشد. این مبادرت بسته به متاع یا این که سرویس ها ارائه گردیده و اینکه مخاطب در چه مرحله از مسافرت مشتری جایدارد، فرق مینماید. ممکن میباشد در یک ورقه از وبسایت بخواهید مخاطب را به کاغذ فرآورده خویش هدایت فرمائید و در جایی دیگر بخواهید داده ها تماس اورا اخذ نمایید. برای هرمورد از این هدف ها میتوانید یک دکمه CTA مخصوص پیاده سازی کرده و در مکان مطلوب آن قرار دهید.
محل قرارگیری دکمه CALL TO ACTION
درصورتی که از هر کسی بپرسید مقصود از قرار دادن دکمه کال تو اکشن call to action چیست، مسلماً جواب این میباشد که استفاده کننده روی آن کلیک نماید. به همین استدلال بایستی دکمه CTA در جایی قرار بگیرد که به دیده یوزرها بیاید و احتمال جاری ساختن شغل گزینه انتظار بیشتر گردد. برخی معتقدند شایسته ترین جای برای قرار دادن CTA، بالای برگه میباشد. این محل، اولین جایی میباشد که با گشوده شدن برگه مقابل مشاهده کرد استفاده کننده قرار میگیرد. ولی بایستی اعتنا داشته باشید زمینه بهاین آسانیها وجود ندارد.
کال تو اکشن Call to action چیست؟ کال تو اکشن Call to action یا این که دکمه فراخوان متن لینک و پیوند گردیده طراحی سایت در مشهد و یا این که دکمهای در کاغذ وبسایت میباشد که با گرافیکی تاثیرگذار از کاربر وبسایت برای اعمال کاری دعوت مینماید، که روی دکمه یا این که لینک و پیوند کلیک نماید. خرید یک جنس، عضویت در یک خبر نامه، مشاهده جزئیات یک متاع و غیره کلیه میتوانند مقصد دکمه فراخوان باشند. در گوگل آنالیتیکس ما بخشی داریم که برای وب سایت چند مقصود انتخاب می کنیم. همه این هدف ها در وب سایت قادر است با دکمه Call to action قابل دسترس باشند.
اشکال CTA
در حالتیکه می خواهید بدانید گونه های کال تو اکشن call to action چیست، می بایست اظهار کرد هشت نوع CTA متفاوت وجود داراست که می توانید در بخشهای متعدد تارنماتان از آن ها استعمال فرمائید. این CTAها را به دنبال رسیدگی می کنیم:
ساخت و ساز سرنخ: اولین و مهمترین ادله به کارگیری از CTAها، ساختوساز سرنخ برای جذب یوزرها میباشد. از آنجا که این CTAها می خواهند اعتنا استفاده کننده را جلب نمایند، بایستی در جایی از وبسایت قرار گیرند که به دیده یوزرها نو بیایند.
ارسال هیبت خصوصیات: بعداز اینکه استفاده کننده نو وارد ورقه فرود وب سایت شما شد، می بایست از وی بخواهید هیبت خصوصیات را لبریز نماید و دکمه ارسال را بزند؛ این داده ها برای کارهای آجل بازاریابی به شما یاری مینمایند. برای آنکه احتمال لبریز کردن هیبت بوسیله یوزرها بیشتر خواهد شد، عالی میباشد دکمه ارسال را با یک توصیه هم پا سازید، از جملهً دانلود کتاب راهنما را متعلق به لبریز کردن هیبت قرار دهید.
دکمه «بیشتر بخوانید»: هنگام قرار دادن متن یک پست وب لاگ یا این که هر نوشته ی علمی دیگری در کاغذ مهم وب سایت، موردنیاز وجود ندارد متن بی نقص را قرار دهید، چون وسعت متعددی از شیت مهم را مالامال کرده و آن را خستهکننده میسازد. شایسته ترین عمل این میباشد که یک گزاره از متن را در شیت نخستین بگذارید و با قرار دادن دکمه «بیشتر بخوانید» از یوزرها بخواهید به کاغذ مرتبط با آن بروند. معرفی تولیدها یا این که سرویس ها: زمانی که یوزرها در وبسایت شما حضور دارا هستند، بیشتر از هر چیز میخواهند تولیدات یا این که خدماتی را که ارائه میدهید، بشناسند. به همین ادله موردنیاز میباشد CTA برای بخش تولید ها قرار دهید.
اشتراک گذاری اجتماعی: یک کدام از معمولیترین اشکال CTA، دکمه اشتراکگذاری اجتماعی میباشد که معمولاً در نقطه نهایی مقاله ها و پستهای وبلاگ قرار میگیرد. این CTA به رابطه و تعامل بیشتر یوزرها با وب سایت شما امداد مینماید.
سفارش ویژه: مواقعی وجود دارااست که مخاطب جذب وب سایت شما میگردد البته هنوز برای خرید کالاتان تصمیم قطعی نگرفته میباشد. دراین مفاد میتوانید با یک سفارش اورا به خرید ترغیب نمائید. ارائه ورژن بدونپول فعلا، تخفیف ویژه و... میتوانند برای این خواسته به عمل فرآیند.
قطعی کردن خرید: بعداز آنکه استفاده کننده را به وب سایت خویش جذب کردید و اورا برای خرید فرآورده ترغیب کردید، اکنون وقت آن میباشد که مخاطب موردنظر به مشتری تبدیل خواهد شد. دراینصورت نوعی CTA به عمل میرود که تمرکز خویش را بر قطعی کردن خرید فرآورده میگذارد. مثلا از مخاطب میخواهید برای اخذ سرویس ها طراحی وب سایت منحصربهفرد تماس بگیرد یا این که تیکت ارسال نماید. به این ترتیب طی تماس برای مشورت کردن، موعظههای ما یحتاج به وی داده میگردد تا خرید خویش را قطعی نماید.
تبلیغ اتفاق افتاد: در صورتیکه که قصد برگزاری یک اتفاق افتاد دارید، حتماً می خواهید مخاطبان متعددی را جذب آن فرمایید. برای این عمل شایسته ترین رویکرد قرار دادن یک کال تو اکشن در اینترنتتارنما خودتان و دعوت از یوزرها برای حضور در اتفاق افتاد میباشد.
هدف ها پیاده سازی دکمه CTA
مقصود اساسی پیاده سازی دکمه CTA دعوت مخاطب به اعمال یک مبادرت گزینه انتظار میباشد. این مبادرت بسته به متاع یا این که سرویس ها ارائه گردیده و اینکه مخاطب در چه مرحله از مسافرت مشتری جایدارد، فرق مینماید. ممکن میباشد در یک ورقه از وبسایت بخواهید مخاطب را به کاغذ فرآورده خویش هدایت فرمائید و در جایی دیگر بخواهید داده ها تماس اورا اخذ نمایید. برای هرمورد از این هدف ها میتوانید یک دکمه CTA مخصوص پیاده سازی کرده و در مکان مطلوب آن قرار دهید.
محل قرارگیری دکمه CALL TO ACTION
درصورتی که از هر کسی بپرسید مقصود از قرار دادن دکمه کال تو اکشن call to action چیست، مسلماً جواب این میباشد که استفاده کننده روی آن کلیک نماید. به همین استدلال بایستی دکمه CTA در جایی قرار بگیرد که به دیده یوزرها بیاید و احتمال جاری ساختن شغل گزینه انتظار بیشتر گردد. برخی معتقدند شایسته ترین جای برای قرار دادن CTA، بالای برگه میباشد. این محل، اولین جایی میباشد که با گشوده شدن برگه مقابل مشاهده کرد استفاده کننده قرار میگیرد. ولی بایستی اعتنا داشته باشید زمینه بهاین آسانیها وجود ندارد.