غرض از پیاده سازی و قرار دادن دکمه ها (Buttons) این میباشد که مخاطب به اجرا یک عمل در وب سایت مبادرت نماید. اصطلاحا بدین دکمه ها Call To Action یا این که CTA میگویند. مانند دکمه اضافه کردن به سبد خرید، دکمه تماس و ... ولی در لحاظ داشته باشید که تعداد استعمال از این دکمه ها نباید زیاد باشد و یا این که دسترسی به دکمه ها طراحی سایت در مشهد نباید سخت باشد که سبب ساز گم شدن مخاطب در وب سایت خواهد شد. 29. بررسی فرمائید که دکمه ها و مورد های منو به اندازه کافی والا میباشند و با لمس آنان به صدق کلیک میشوند. 30. از رنگ ضد و نقیض برای متن و دورنما به کار گیری نمایید که وضوح قابل مشاهده باشد. 31. گشوده لمس دکمه، دکمه ها بایستی اکشنی مانند جنبش انیمیشنی، تغییر و تحول موقعیت، تغییرو تحول رنگ، تولید و ... از خویش آرم دهند 32. مهمترین دکمه وب سایت می بایست به وضوح قابل مشاهده باشد.
- ارزیابی لیست کاوش در وب سایت
کاوش کردن در وب سایت ها شغل بسیار رایجی میباشد و نصیب کاوش در وبسایت بایستی طوری پیاده سازی گردد که مخاطب به سود آیتم نظرش رسد. درپی محاسبه لیستی تهیه و تنظیم گردیده است که با آن میتوانید قسمت جستجوی وبسایت را نظارت فرمائید.
33. از آیکون ذره دربین استاندارد برای کاوش به کارگیری نمایید
34. یک فریم کاوش با متن "کاوش" یا این که "جستجوی فرآورده" تحت عنوان ارشاد گشوده نمائید.
35. کاوش را در سمت راست بالای برگه قرار دهید
36. کاوش را در کلیه صفحه های به صورت اثبات قرار دهید
37. کاوش را سهل تا جایی که میتوانید سهل وآسان نمایید و می بایست تمیز کردن برای جستجوی دوباره را داشته باشد
38. بایستی قابلیت و امکان تصحیح خطا املایی را نیز داشته باشد
39. اکران جستجوهای قبل
40. اکران تعداد نتیجه ها یافت گردیده
41. مطمئن باشید که شما میان جستجوها موردی را دارید که در تارنما مو جود وجود ندارد پس می بایست جستجوی جایگزین، آیکون های گروه بندی و غیره اکران داده گردد.
42. در صورتیکه جستجوی در وب سایت مقصود مهم شماست، آن را به صورت بدیهی در برگه مهم قرار دهید
43. تعداد پیش فرض نتیجه ها کاوش را برای بارگذاری سریعتر کاهش دهید
44. امکان امان از یکسری سبک اکران برای نتیجه ها کاوش (مانند جزئیات فرآورده، تعداد نتیجه ها و...)
45. اذن غربال کردن حاصل کاوش را بدهید و مخاطب می بایست نتیجه ها غربال گردیده را ببیند و به راحتی بتواند فیلترها را منزه نماید.
46. برای سرعت بخشیدن به کاوش، کاوش را به طور اتوماتیک کامل شدن فرمائید
47. موردها مالامال کاوش به طور توصیه ارائه گردد
48. آیتم کاوش بر طبق گروه بندی را درج نمائید
49. از هوش تصنعی و مصنوعی استعمال نمایید (بر پایه ی ذوق استفاده کننده، کاوش و یا این که خریدهای گذشته استفاده کننده میتوانید جستجوهای پیشنهادی ارائه دهید)
50. قابلیت و امکان مدد از جستجوی صوتی
- بررسی لیست کارآیی و تلاش وبسایت
سرعت وبسایت برای تجربیات استفاده کننده بسیار اصلی میباشد. در صورتیکه بارگذاری یک تارنما در ورژن گوشی بیش تر از سه ثانیه ارتفاع بکشد، 53 درصد از یوزرها وبسایت را سوراخ می نمایند و 10 فیض نخستین جستجوی در گوگل اکثر اوقات فی مابین 1 تا 2 ثانیه بار گذاری می شوند. ضابطه سرانگشتی گوگل این میباشد که "وزن کاغذ" بیشتراز 1000 کیلوبایت نباشد. پس بایستی هنگام طراحی وب سایت وسعت پوشه ها و کدهایی که به کارگیری میکنیم اعتنا کنیم.
غرض از پیاده سازی و قرار دادن دکمه ها (Buttons) این میباشد که مخاطب به اجرا یک عمل در وب سایت مبادرت نماید. اصطلاحا بدین دکمه ها Call To Action یا این که CTA میگویند. مانند دکمه اضافه کردن به سبد خرید، دکمه تماس و ... ولی در لحاظ داشته باشید که تعداد استعمال از این دکمه ها نباید زیاد باشد و یا این که دسترسی به دکمه ها طراحی سایت در مشهد نباید سخت باشد که سبب ساز گم شدن مخاطب در وب سایت خواهد شد. 29. بررسی فرمائید که دکمه ها و مورد های منو به اندازه کافی والا میباشند و با لمس آنان به صدق کلیک میشوند. 30. از رنگ ضد و نقیض برای متن و دورنما به کار گیری نمایید که وضوح قابل مشاهده باشد. 31. گشوده لمس دکمه، دکمه ها بایستی اکشنی مانند جنبش انیمیشنی، تغییر و تحول موقعیت، تغییرو تحول رنگ، تولید و ... از خویش آرم دهند 32. مهمترین دکمه وب سایت می بایست به وضوح قابل مشاهده باشد.
- ارزیابی لیست کاوش در وب سایت
کاوش کردن در وب سایت ها شغل بسیار رایجی میباشد و نصیب کاوش در وبسایت بایستی طوری پیاده سازی گردد که مخاطب به سود آیتم نظرش رسد. درپی محاسبه لیستی تهیه و تنظیم گردیده است که با آن میتوانید قسمت جستجوی وبسایت را نظارت فرمائید.
33. از آیکون ذره دربین استاندارد برای کاوش به کارگیری نمایید
34. یک فریم کاوش با متن "کاوش" یا این که "جستجوی فرآورده" تحت عنوان ارشاد گشوده نمائید.
35. کاوش را در سمت راست بالای برگه قرار دهید
36. کاوش را در کلیه صفحه های به صورت اثبات قرار دهید
37. کاوش را سهل تا جایی که میتوانید سهل وآسان نمایید و می بایست تمیز کردن برای جستجوی دوباره را داشته باشد
38. بایستی قابلیت و امکان تصحیح خطا املایی را نیز داشته باشد
39. اکران جستجوهای قبل
40. اکران تعداد نتیجه ها یافت گردیده
41. مطمئن باشید که شما میان جستجوها موردی را دارید که در تارنما مو جود وجود ندارد پس می بایست جستجوی جایگزین، آیکون های گروه بندی و غیره اکران داده گردد.
42. در صورتیکه جستجوی در وب سایت مقصود مهم شماست، آن را به صورت بدیهی در برگه مهم قرار دهید
43. تعداد پیش فرض نتیجه ها کاوش را برای بارگذاری سریعتر کاهش دهید
44. امکان امان از یکسری سبک اکران برای نتیجه ها کاوش (مانند جزئیات فرآورده، تعداد نتیجه ها و...)
45. اذن غربال کردن حاصل کاوش را بدهید و مخاطب می بایست نتیجه ها غربال گردیده را ببیند و به راحتی بتواند فیلترها را منزه نماید.
46. برای سرعت بخشیدن به کاوش، کاوش را به طور اتوماتیک کامل شدن فرمائید
47. موردها مالامال کاوش به طور توصیه ارائه گردد
48. آیتم کاوش بر طبق گروه بندی را درج نمائید
49. از هوش تصنعی و مصنوعی استعمال نمایید (بر پایه ی ذوق استفاده کننده، کاوش و یا این که خریدهای گذشته استفاده کننده میتوانید جستجوهای پیشنهادی ارائه دهید)
50. قابلیت و امکان مدد از جستجوی صوتی
- بررسی لیست کارآیی و تلاش وبسایت
سرعت وبسایت برای تجربیات استفاده کننده بسیار اصلی میباشد. در صورتیکه بارگذاری یک تارنما در ورژن گوشی بیش تر از سه ثانیه ارتفاع بکشد، 53 درصد از یوزرها وبسایت را سوراخ می نمایند و 10 فیض نخستین جستجوی در گوگل اکثر اوقات فی مابین 1 تا 2 ثانیه بار گذاری می شوند. ضابطه سرانگشتی گوگل این میباشد که "وزن کاغذ" بیشتراز 1000 کیلوبایت نباشد. پس بایستی هنگام طراحی وب سایت وسعت پوشه ها و کدهایی که به کارگیری میکنیم اعتنا کنیم.