loading...

مرجع مقالات تخصصی طراحی سایت

بازدید : 42
پنجشنبه 21 دی 1402 زمان : 12:17

در هنگام راه‌اندازی یک تارنما اولین پرسشی که می بایست از خود بپرسید این هست که " مقصود ‏از طراحی وب چیست؟ " جواب این سوال کاملا مبرهن است. اگر رغبت دارید که وب ‏سایتی بروشور مانند داشته باشید، طراحی یک صفحه وب برای شما کافیست. ولی اگر شما ‏خرده فروش هستید طراحی سایت در مشهد غرض شما فروش محصولاتتان می‌باشد. این یک شروع خوب می‌باشد .‏ استعمال از اذهان خاص تر و ویژه تر، در طراحی یک وبسایت مناسبتر به شما امداد خواهد ‏کرد‎. ‎چه‌طور می بایست محصول ها خود را به فروش برسانید؟ چرا کاربران بیشتر از رقبایتان به سایت ‏شما مراجعه و خرید کنند؟ ‏ برای اعتقادوباور از فروش تولیدات و رقابت با سایر فروشنده ها ، وبسایت چه کاری باید جاری ساختن ‏دهد؟ بنابراین برای فروش بیشتر محصولات نکات زیر را در حق اولویت قرار دهید :‏ رواج سفارش های ویژه متقاعد کردن مشتریان برای خرید از شما مالامال نقاشی کردن طیف وسیعی از محصولاتی که به فروش می رسانید تاکید بر این نکته که من قابل پشت گرمی هستم و تاسیس یک تجارت آف لاین به نه یک تجارت ‏آن لاین و تشویق مشتریان برای بازدید مرتب از وبسایت در شرایطی که شما وب سایتی با اهدافی که در بالا گفته شد طراحی کنید، به طبع به اهداف خود خواهید ‏رسید. ولی آنالیز شرکت طراح وب سایت شما نیز در این باره موءثر می باشد.‏ اگر در اواسط طریق متوجه شدید که مسیر خود را خطا رفته اید چه خواهید کرد؟ البته در صورتی قبل از آغاز هر کاری اهداف خود را بررسی نمائید مطلقا خطاها لبریز هزینه ای نخواهید ‏داشت‎. ‎برای مثال یک مشتری تقاضا دارااست که برای او یک وب سایت بیزنس الکترونیکی طراحی ‏کنیم. البته هنگامیکه با او وارد مصاحبه شدیم، متوجه شدیم که این کار موفقیت شبکه های ‏نماینده آنها‌را تضعیف خواهد کرد. پس به او این سفارش را دادیم ، وب سایتی طراحی کند تا ‏از اهداف فروش آن ها جانبداری کند. براین اساس بعضی وقت ها یک راه‌حل واضح ، بهترین چاره نمی ‏باشد‎. هدف از ساخت سایت‎ ‏2‏‎- ‎فرایند هایی که وب سایت می بایست از آنان حفاظت کند‎ برای اینکه بر روی اهداف و فرآیندهای وب سایت خود متمرکز شوید ، باید به روند راه اندازی ‏وب سایت به همان صورتی نگاه نمایید، که به مراحل استخدام یک کارمند و توسعه و گسترش او نگاه می ‏کنید‎.‎ جواب دادن به سوال های پایین می تواند به شما خیلی کمک کند، همچنین می توانید سوال های ‏بیشتری را باتوجه به وضعیت فعالیت و تجارت خود مطرح نمایید.‏ آیا مایلید که تولید ها خود را به صورت آن لاین به فروش برسانید؟ آیا خدمات آن لاین به مشتریان خود می دهید؟ آیا نیاز به یک موتور کاوشگر دارید؟ آیا خودتان وب سایتتان را به روز رسانی میکنید یا ترجیح می دهید یک شرکت طراح وب ‏تارنما این عمل را برای شما اجرا دهد؟ در حالتی که به طور منظم نوع محصولاتی را که به فروش می رسانید تعویض می کنید، آیا از شرکت ‏طراح وب سایتتان میخواهید که این کار را انجام دهد و یا با توجه به هزینه ای که برای شما در ‏بر خواهد داشت ترجیح می دهید خودتان این فعالیت را اجرا دهید؟ ‏ ترجیح می دهید مردم با شما چه طور تماس برقرار کنند؟ از طریق تلفن یا آدرس اینترنتی ویا اصلا هیچ ‏تماسی نداشته باشند.‏ در حالتی‌که لیست محصول ها شما بیشتر از یک سری ورقه باشد آیا به یک موتور کاوشگر نیازدارید؟ ‏ نیازهای تجاریتان را تجزیه و به حساب آوردن نمایید (اهدافی که در بالا یاد‌آوری شد‏‎). ‎بدین نکته تامل ‏فرمائید که تارنما شما چگونه می تواند از این نیازها امان کند؟ به عنوان یک قاعده این نوشته‌ی‌علمی را به خیال و خاطر داشته باشید که هرچه نیازهای شما بیشتر باشد ‏هزینه شما نیز برای طراحی یک تارنما بیشتر خواهد شد. ولی این بدان شکل نیست که ‏شما از نیازها و خواسته هایتان گذشته و یا آنها‌را تقلیل دهید. چنانچه این خواسته ها همان ‏چیزی باشد که وب سایت به آن نیاز داراست در‌این‌صورت‌ باعث بسط و کوشش عالی تارنما ‏شما خواهد شد. این بدان مضمون‌ است که درباره‌ی نیازهایتان به نه فکر کنید.‏ ‏3‏‎- ‎چه محتوا، متن و تصاویری در سایت قرار دهیم‎ محتوا مهم ترین بخش یک وب سایت هست به دو ادله :‏ ‏- شما این اعتقادوباور را پیدا فرمائید که موتورهای کاوش گر بهترین جستجو را در وبسایت شما ‏اعمال می‌دهند. یعنی تارنما شما بهینه سازی شده باشد. معمولا افراد ترجیح می‌دهند که برای ‏پس انداز بیشتر ، خودشان مطالب وب سایتشان را فراهم کنند. اما همان طور که تا قبل از این اشاره ‏شد، محتوا مهم ترین قسمت یک تارنما می باشد که در دراز زمان درآمد بیشتری برای شما ‏تولید می کند.‏ ‏- مشتریان بدانند که در تارنما شما در‌پی چه چیزی می‌باشند و در واقع شما با ساخت ‏محتوا به آنها احترام گذارده اید و اطلاعات مفیدی را در اختیار آنها قرار داده اید که این مورد ‏برای مخاطبان شما بسیار باارزش می باشد. یعنی سایت کاربر پسند نیز باشد.‏ مطالب و محتوای شما هم بایستی برای موتورهای جستجو نوشته گردد و هم برای مشتریان شما ‏و هر دو استانداردها را داشته باشد. ‏ عنایت استفاده از تصاویر نیز نباید دست کم گرفته شود. وب سایت مانند یک رسانه تصویری ‏می‌باشد که تفاوت تصاویر بهتر و حرفه‌ای با تصاویر بد نباید حداقل گرفته شود. به این ترتیب برای ‏این شغل شما باید از یک عکاس ماهر به کار گیری فرمایید‎.‎ بعضی افراد دست خط زیبایی دارند و به نه نیز می نویسند. اما مداقه به کار گیری از لغات ‏کلیدی، کلمات کلیدی، قابلیت و امکان به کارگیری، لزوم اسکن کردن و غیره ، ضرورت این فرمان را می ‏رساند که نگارش مطالب یک سایت همراه با تصاویر جذاب و ماهر، خود یک هنر هست.‏

در هنگام راه‌اندازی یک تارنما اولین پرسشی که می بایست از خود بپرسید این هست که " مقصود ‏از طراحی وب چیست؟ " جواب این سوال کاملا مبرهن است. اگر رغبت دارید که وب ‏سایتی بروشور مانند داشته باشید، طراحی یک صفحه وب برای شما کافیست. ولی اگر شما ‏خرده فروش هستید طراحی سایت در مشهد غرض شما فروش محصولاتتان می‌باشد. این یک شروع خوب می‌باشد .‏ استعمال از اذهان خاص تر و ویژه تر، در طراحی یک وبسایت مناسبتر به شما امداد خواهد ‏کرد‎. ‎چه‌طور می بایست محصول ها خود را به فروش برسانید؟ چرا کاربران بیشتر از رقبایتان به سایت ‏شما مراجعه و خرید کنند؟ ‏ برای اعتقادوباور از فروش تولیدات و رقابت با سایر فروشنده ها ، وبسایت چه کاری باید جاری ساختن ‏دهد؟ بنابراین برای فروش بیشتر محصولات نکات زیر را در حق اولویت قرار دهید :‏ رواج سفارش های ویژه متقاعد کردن مشتریان برای خرید از شما مالامال نقاشی کردن طیف وسیعی از محصولاتی که به فروش می رسانید تاکید بر این نکته که من قابل پشت گرمی هستم و تاسیس یک تجارت آف لاین به نه یک تجارت ‏آن لاین و تشویق مشتریان برای بازدید مرتب از وبسایت در شرایطی که شما وب سایتی با اهدافی که در بالا گفته شد طراحی کنید، به طبع به اهداف خود خواهید ‏رسید. ولی آنالیز شرکت طراح وب سایت شما نیز در این باره موءثر می باشد.‏ اگر در اواسط طریق متوجه شدید که مسیر خود را خطا رفته اید چه خواهید کرد؟ البته در صورتی قبل از آغاز هر کاری اهداف خود را بررسی نمائید مطلقا خطاها لبریز هزینه ای نخواهید ‏داشت‎. ‎برای مثال یک مشتری تقاضا دارااست که برای او یک وب سایت بیزنس الکترونیکی طراحی ‏کنیم. البته هنگامیکه با او وارد مصاحبه شدیم، متوجه شدیم که این کار موفقیت شبکه های ‏نماینده آنها‌را تضعیف خواهد کرد. پس به او این سفارش را دادیم ، وب سایتی طراحی کند تا ‏از اهداف فروش آن ها جانبداری کند. براین اساس بعضی وقت ها یک راه‌حل واضح ، بهترین چاره نمی ‏باشد‎. هدف از ساخت سایت‎ ‏2‏‎- ‎فرایند هایی که وب سایت می بایست از آنان حفاظت کند‎ برای اینکه بر روی اهداف و فرآیندهای وب سایت خود متمرکز شوید ، باید به روند راه اندازی ‏وب سایت به همان صورتی نگاه نمایید، که به مراحل استخدام یک کارمند و توسعه و گسترش او نگاه می ‏کنید‎.‎ جواب دادن به سوال های پایین می تواند به شما خیلی کمک کند، همچنین می توانید سوال های ‏بیشتری را باتوجه به وضعیت فعالیت و تجارت خود مطرح نمایید.‏ آیا مایلید که تولید ها خود را به صورت آن لاین به فروش برسانید؟ آیا خدمات آن لاین به مشتریان خود می دهید؟ آیا نیاز به یک موتور کاوشگر دارید؟ آیا خودتان وب سایتتان را به روز رسانی میکنید یا ترجیح می دهید یک شرکت طراح وب ‏تارنما این عمل را برای شما اجرا دهد؟ در حالتی که به طور منظم نوع محصولاتی را که به فروش می رسانید تعویض می کنید، آیا از شرکت ‏طراح وب سایتتان میخواهید که این کار را انجام دهد و یا با توجه به هزینه ای که برای شما در ‏بر خواهد داشت ترجیح می دهید خودتان این فعالیت را اجرا دهید؟ ‏ ترجیح می دهید مردم با شما چه طور تماس برقرار کنند؟ از طریق تلفن یا آدرس اینترنتی ویا اصلا هیچ ‏تماسی نداشته باشند.‏ در حالتی‌که لیست محصول ها شما بیشتر از یک سری ورقه باشد آیا به یک موتور کاوشگر نیازدارید؟ ‏ نیازهای تجاریتان را تجزیه و به حساب آوردن نمایید (اهدافی که در بالا یاد‌آوری شد‏‎). ‎بدین نکته تامل ‏فرمائید که تارنما شما چگونه می تواند از این نیازها امان کند؟ به عنوان یک قاعده این نوشته‌ی‌علمی را به خیال و خاطر داشته باشید که هرچه نیازهای شما بیشتر باشد ‏هزینه شما نیز برای طراحی یک تارنما بیشتر خواهد شد. ولی این بدان شکل نیست که ‏شما از نیازها و خواسته هایتان گذشته و یا آنها‌را تقلیل دهید. چنانچه این خواسته ها همان ‏چیزی باشد که وب سایت به آن نیاز داراست در‌این‌صورت‌ باعث بسط و کوشش عالی تارنما ‏شما خواهد شد. این بدان مضمون‌ است که درباره‌ی نیازهایتان به نه فکر کنید.‏ ‏3‏‎- ‎چه محتوا، متن و تصاویری در سایت قرار دهیم‎ محتوا مهم ترین بخش یک وب سایت هست به دو ادله :‏ ‏- شما این اعتقادوباور را پیدا فرمائید که موتورهای کاوش گر بهترین جستجو را در وبسایت شما ‏اعمال می‌دهند. یعنی تارنما شما بهینه سازی شده باشد. معمولا افراد ترجیح می‌دهند که برای ‏پس انداز بیشتر ، خودشان مطالب وب سایتشان را فراهم کنند. اما همان طور که تا قبل از این اشاره ‏شد، محتوا مهم ترین قسمت یک تارنما می باشد که در دراز زمان درآمد بیشتری برای شما ‏تولید می کند.‏ ‏- مشتریان بدانند که در تارنما شما در‌پی چه چیزی می‌باشند و در واقع شما با ساخت ‏محتوا به آنها احترام گذارده اید و اطلاعات مفیدی را در اختیار آنها قرار داده اید که این مورد ‏برای مخاطبان شما بسیار باارزش می باشد. یعنی سایت کاربر پسند نیز باشد.‏ مطالب و محتوای شما هم بایستی برای موتورهای جستجو نوشته گردد و هم برای مشتریان شما ‏و هر دو استانداردها را داشته باشد. ‏ عنایت استفاده از تصاویر نیز نباید دست کم گرفته شود. وب سایت مانند یک رسانه تصویری ‏می‌باشد که تفاوت تصاویر بهتر و حرفه‌ای با تصاویر بد نباید حداقل گرفته شود. به این ترتیب برای ‏این شغل شما باید از یک عکاس ماهر به کار گیری فرمایید‎.‎ بعضی افراد دست خط زیبایی دارند و به نه نیز می نویسند. اما مداقه به کار گیری از لغات ‏کلیدی، کلمات کلیدی، قابلیت و امکان به کارگیری، لزوم اسکن کردن و غیره ، ضرورت این فرمان را می ‏رساند که نگارش مطالب یک سایت همراه با تصاویر جذاب و ماهر، خود یک هنر هست.‏

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 226
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 45
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 172
  • بازدید سال : 2041
  • بازدید کلی : 3093
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی