loading...

مرجع مقالات تخصصی طراحی سایت

بازدید : 5
چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 زمان : 10:58

پیش از اینکه سراغ اقدامات عملی ایجاد کرد یک تارنما فروشگاهی برویم، می بایست تکلیف بعضی از مسائل را پر‌نور کنیم. نخستین از همگی می بایست بدانید قرار میباشد چه نوع محصولاتی را بفروشید! محصولی فیزیکی ارائه می کنید یا این که فایلی برای دانلود؟ دستیابی‌وکارتان B2B میباشد یا این که B2C؟ جواب‌دادن بدین سؤالات، سبب ساز می شود بتوانید مسیری معلوم برای پیش‌رفتن رسم فرمائید. طراحی سایت همینطور، در گزینش اسم دامنۀ وب سایت، سرور صاحبخانه، نوع پیاده سازی و حتی پوسته انتخابی هم مفید میباشد.

بعداز آن، می بایست توقع خودتان را پایین ذره‌دربین ببرید. از حال پیش‌بینی فرمائید که برای 1‌سال بعدی، انتظار چه تعداد بازدیدکننده و چه بازدهی‌ای را دارید؟

جواب این سؤال، در گزینش نوع سیستم فروشگاهی تأثیر بدون واسطه دارااست. اینکه با نصب ووکامرس کارتان رویه میفتد یا این که عالی میباشد از به عبارتی اولیه فعالیت، طراحی وب فروشگاهی خویش را به نرم‌افزار‌نویس‌های کارشناس بسپارید، همینجا معین می‌گردد.

نکتۀ اساسی دیگری که بایستی مدنظر داشته باشید، واحد سنجش علم فنی خودتان میباشد. از مسائل مرتبط با دنیای IT و ساخت سایت رمز در می آورید؟ در صورتی‌که جواب منفی میباشد، پیشنهاد میکنیم سراغ سیستم‌های غامض نروید و از راهکارهای بی آلایش‌خیس استعمال نمائید.

البته در شرایطی‌که فکر میکنید دستیابی‌وکارتان خیلی زود رویش متعددی خواهد داشت و قرار میباشد سایتی خاص برای بازدیدکنندگان فراهم نمائید، مطلقاً شغل را تخصصی پیش ببرید و از صفر، کلیه‌چیز را منحصربه‌فرد پی‌ریزی فرمائید.
هم اکنون بیایید تا طراحی سایت فروشگاهی را در ۷ مرحله حافظه بگیریم.


جذب مشتری و ارتقاء فروش با تبلیغات در گوگل
گوگل بدون شک معدن مشتری میباشد که حضور در آن در جذب مشتری و ارتقا فروش اثر چشمگیری دارااست؛ با تبلیغات در گوگل، جنس خودتان را به کسی معرفی می کنید که یا این که قصد خرید داراست یا این که در مرحلهٔ پژوهش میباشد! ما به‌تیتر پارتنر قانونی گوگل فراهم‌ایم در جاری ساختن و مدیر کمپین‌ها در کنار شما باشیم.

اخذ مشورت بدون‌پول
مرحلهٔ اولیه: اسم دامنه را معین و تصویب نمائید
اسم دامنه به عبارتی نشانی وب سایت شما میباشد. در واقع، در صورتی‌که وب سایت را یک ساختمان در وب در حیث بگیریم، دامنه، آدرسی میباشد که از روش آن، بقیه افراد می توانند این ساختمان را پیدا نمایند.

گزینش صحیح اسم دامنه، تأثیر شگرفی در توفیق یا این که عدم توفیق استخراج‌وکارتان داراست. در حالی که پرداختن بدین مورد قادر است به‌تنهایی زمینه یک مقالۀ دیگر باشد، بد وجود ندارد یک سری نکتۀ اصلی در زمان این شغل را به شما بگوییم:

ترجیحاً در اسم انتخابی از عدد به کارگیری نکنید؛
از علائم نگارشی مثل خطه فاصله در دامنهٔ انتخابی به کارگیری نکنید؛
اسم دامنه هرقدر کوتاه‌خیس باشد، خوب در یادها می ماند؛
اسم انتخابی بایستی با کلیت حصول‌وکار شما و برندتان منطبق داشته باشد.
آیتم دیگری که بایستی در باب آن سخن کنیم، گزینش پسوند دامنه میباشد. به تصویر تحت دقت فرمائید، هر دامنه به ۲ بخش مهم، اسم و پسوند ساخته شده میباشد.

همۀ ما پسوند com. را می شناسیم. یک پسوند جهانی که شناخته‌گردیده‌ترین آنها در دنیای وب میباشد.

پسوند ir. که مختص کشورمان کشور ایران میباشد. این پسوند به‌خیال و خاطر تحریم‌ها دردسرهایی هم داراست؛ به عنوان مثالً نمی‌توانید از تبلیغات در گوگل سود ببرید.

هشدار: ذیل هیچ قوانینی از پسوند کشورهای دیگر مثل uk. و us. استعمال نکنید.

در شرایطی که میخواهید ملاحظه کنید اسم مدنظرتان آزاد میباشد یا این که، می توانید سراغ وب سایت name.com بروید. شما اسم موردنظر را به آن می‌دهید، این تارنما هم خیر‌فقط به شما میگوید این اسم دامنه جانور میباشد یا این که نه، بلکه یکسری اسم دامنه هم توصیه میدهد.

برای تصویب دامنه‌های ir. بایستی به وبسایت بروید و روند را بر پایه ی آیین نامه همانجا پیش ببرید. در صورتیکه هم میخواهید دامنه‌هایی با پسوند فی مابین‌المللی تصویب نمایید، می توانید از سرویس ها کمپانی‌هایی مثل کشور‌ایران‌سرور به کارگیری فرمائید.

پس از تعیین اسم دامنه، بایستی هاست تارنما خویش را تعیین نمایید.

پیش از اینکه سراغ اقدامات عملی ایجاد کرد یک تارنما فروشگاهی برویم، می بایست تکلیف بعضی از مسائل را پر‌نور کنیم. نخستین از همگی می بایست بدانید قرار میباشد چه نوع محصولاتی را بفروشید! محصولی فیزیکی ارائه می کنید یا این که فایلی برای دانلود؟ دستیابی‌وکارتان B2B میباشد یا این که B2C؟ جواب‌دادن بدین سؤالات، سبب ساز می شود بتوانید مسیری معلوم برای پیش‌رفتن رسم فرمائید. طراحی سایت همینطور، در گزینش اسم دامنۀ وب سایت، سرور صاحبخانه، نوع پیاده سازی و حتی پوسته انتخابی هم مفید میباشد.

بعداز آن، می بایست توقع خودتان را پایین ذره‌دربین ببرید. از حال پیش‌بینی فرمائید که برای 1‌سال بعدی، انتظار چه تعداد بازدیدکننده و چه بازدهی‌ای را دارید؟

جواب این سؤال، در گزینش نوع سیستم فروشگاهی تأثیر بدون واسطه دارااست. اینکه با نصب ووکامرس کارتان رویه میفتد یا این که عالی میباشد از به عبارتی اولیه فعالیت، طراحی وب فروشگاهی خویش را به نرم‌افزار‌نویس‌های کارشناس بسپارید، همینجا معین می‌گردد.

نکتۀ اساسی دیگری که بایستی مدنظر داشته باشید، واحد سنجش علم فنی خودتان میباشد. از مسائل مرتبط با دنیای IT و ساخت سایت رمز در می آورید؟ در صورتی‌که جواب منفی میباشد، پیشنهاد میکنیم سراغ سیستم‌های غامض نروید و از راهکارهای بی آلایش‌خیس استعمال نمائید.

البته در شرایطی‌که فکر میکنید دستیابی‌وکارتان خیلی زود رویش متعددی خواهد داشت و قرار میباشد سایتی خاص برای بازدیدکنندگان فراهم نمائید، مطلقاً شغل را تخصصی پیش ببرید و از صفر، کلیه‌چیز را منحصربه‌فرد پی‌ریزی فرمائید.
هم اکنون بیایید تا طراحی سایت فروشگاهی را در ۷ مرحله حافظه بگیریم.


جذب مشتری و ارتقاء فروش با تبلیغات در گوگل
گوگل بدون شک معدن مشتری میباشد که حضور در آن در جذب مشتری و ارتقا فروش اثر چشمگیری دارااست؛ با تبلیغات در گوگل، جنس خودتان را به کسی معرفی می کنید که یا این که قصد خرید داراست یا این که در مرحلهٔ پژوهش میباشد! ما به‌تیتر پارتنر قانونی گوگل فراهم‌ایم در جاری ساختن و مدیر کمپین‌ها در کنار شما باشیم.

اخذ مشورت بدون‌پول
مرحلهٔ اولیه: اسم دامنه را معین و تصویب نمائید
اسم دامنه به عبارتی نشانی وب سایت شما میباشد. در واقع، در صورتی‌که وب سایت را یک ساختمان در وب در حیث بگیریم، دامنه، آدرسی میباشد که از روش آن، بقیه افراد می توانند این ساختمان را پیدا نمایند.

گزینش صحیح اسم دامنه، تأثیر شگرفی در توفیق یا این که عدم توفیق استخراج‌وکارتان داراست. در حالی که پرداختن بدین مورد قادر است به‌تنهایی زمینه یک مقالۀ دیگر باشد، بد وجود ندارد یک سری نکتۀ اصلی در زمان این شغل را به شما بگوییم:

ترجیحاً در اسم انتخابی از عدد به کارگیری نکنید؛
از علائم نگارشی مثل خطه فاصله در دامنهٔ انتخابی به کارگیری نکنید؛
اسم دامنه هرقدر کوتاه‌خیس باشد، خوب در یادها می ماند؛
اسم انتخابی بایستی با کلیت حصول‌وکار شما و برندتان منطبق داشته باشد.
آیتم دیگری که بایستی در باب آن سخن کنیم، گزینش پسوند دامنه میباشد. به تصویر تحت دقت فرمائید، هر دامنه به ۲ بخش مهم، اسم و پسوند ساخته شده میباشد.

همۀ ما پسوند com. را می شناسیم. یک پسوند جهانی که شناخته‌گردیده‌ترین آنها در دنیای وب میباشد.

پسوند ir. که مختص کشورمان کشور ایران میباشد. این پسوند به‌خیال و خاطر تحریم‌ها دردسرهایی هم داراست؛ به عنوان مثالً نمی‌توانید از تبلیغات در گوگل سود ببرید.

هشدار: ذیل هیچ قوانینی از پسوند کشورهای دیگر مثل uk. و us. استعمال نکنید.

در شرایطی که میخواهید ملاحظه کنید اسم مدنظرتان آزاد میباشد یا این که، می توانید سراغ وب سایت name.com بروید. شما اسم موردنظر را به آن می‌دهید، این تارنما هم خیر‌فقط به شما میگوید این اسم دامنه جانور میباشد یا این که نه، بلکه یکسری اسم دامنه هم توصیه میدهد.

برای تصویب دامنه‌های ir. بایستی به وبسایت بروید و روند را بر پایه ی آیین نامه همانجا پیش ببرید. در صورتیکه هم میخواهید دامنه‌هایی با پسوند فی مابین‌المللی تصویب نمایید، می توانید از سرویس ها کمپانی‌هایی مثل کشور‌ایران‌سرور به کارگیری فرمائید.

پس از تعیین اسم دامنه، بایستی هاست تارنما خویش را تعیین نمایید.

برچسب ها طراحی سایت ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 226
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 28
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 155
  • بازدید سال : 2024
  • بازدید کلی : 3076
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی