مرحله نخستین برای تدوین استراتژی ریدیزاین تارنما، عدهآوری داده و ارزیابی آن ها میباشد. درواقع، بخشی از شغل در مرحلهی قبلی طراحی سایت در مشهد و در فرایند تصمیمگیری برای گشوده پیاده سازی صورت گرفته میباشد. در صورتیکه صاحب و مالک حصولوعمل و مجموعه پیاده سازی مال، دیجیتال مارکتینگ و بهینه سازی پس از یافتن جواب سوال ها مرحلهی گذشته بدین سود رسیدند که می بایست وب سایت گشوده پیاده سازی گردد؛ درحال حاضر وهله میرسد به طی کردن فرآیند ذیل و تدوین استراتژی سایت ریدیزاین.
۱. هدف ها استخراجوکار از گشوده ساخت سایت را معلوم نمایید
وبسایت فعلی، بازار و رقبا را نظارت کردید. پس، می دانید سایتی که اکنون دارید، چطور شغل مینماید و چه نقاط قوت و ضعفی داراست. در صورتیکه هنوز ابهامی وجود دارااست، گشوده هم از کارایی وبسایت داده عدهآوری نمایید. ترافیک وب سایت، تعداد بک پیوندها، واحد سنجش فروش کلی وب سایت، ایده ها یوزرها، بازخوردها و مشکلاتی که آنها به دستیابیوکار استحضار دادند؛ مثلا دادههای بسیار اصلی و امدادکننده میباشد.
درصورتیکه در وبسایت فعلی رابط مخاطب، تجربیات استفاده کننده و میکروکپیها (هر متنی که در وبسایت استفاده کننده را برای ایفا دادن کاری ارشاد و هدایت مینماید، مثل کلماتی که روی دکمهها نوشته میگردد) را دارای تخصص هر عمل یعنی طراح UI، طراح UX و یوایکس رایتر پیاده سازی نکرده میباشد؛ یکیاز مهمترین هدف ها گشوده پیاده سازی می بایست پیاده سازی اصولی و تخصصی متاع (تارنما) باشد.
۲. پرسونای مشتری و پیامی را که مارک می خواهد به بازار برساند، انتخاب نمایید
ریدیزاین قرار میباشد به مارکتینگ و فروش استخراجوکار یاری دهد. اعتنا نمائید که فروش بیشتر صرفا با بهبود تجربیات استفاده کننده (تعامل مخاطب با وب سایت) به دست نمیآید. هر استخراجوکار مشتریان خاص خویش را با خصوصیتهای منحصر به فرد به خودشان دارااست. طراحی صفحه تارنما می بایست متناسب با جنس دستیابیوکار و مشتریان (مخاطبان استحصالوکار) باشد.
پس، موردنیاز میباشد معین گردد مارک چه پیامی را، چه بهاهایی را، میخواهد در وب سایت خویش منعکس نماید و به یوزرها علامت دهد. صفحه ارایی وب سایت و میکروکپیها و لحنی که محتوای تارنما با آن نوشته میشود، تمامی و همگی می بایست در سرویس نام و نشان مارک و متناسب با صدای مارک باشند. افزون بر آن، در شرایطی که مشتریان اساسی استحصالوکار تیم خاصی میباشند، برای مثال مادرانی که نوزاد داراهستند، طراحی صفحه وبسایت بایستی با پیش گویی پرسونای مشتری پیاده سازی خواهد شد.
۳. صفحه های و محتواهایی را که بایستی مراقبت گردد، مشخص نمایید
گشوده پیاده سازی با مقصود پیشرفت در عملکرد کلی وب سایت و جذب هر چه بیشتر یوزرها جاری ساختن میشود. طبیعی میباشد که تمامی چیز و همگیی صفحه های در یک تارنما ضعیف نیستند. استراتژی گشوده طراحی وب سایت بایستی به سیرتکاملای باشد که نقاط قوت تارنما را در ریدیزاین نگهداری نماید. به عنوان مثال، درحالتی که وب سایت فروشگاهی وب لاگ دارااست که در آن نوشتهی علمیهای کیفیت خوب و ارزشمندی منتشر گردیده و خیلی بهتر بهینه سازی گردیدهاست و در سود یوزرها متعددی را به تارنما می آورد؛ وبلاگ وب سایت و محتواهایش می بایست برای وب سایت نگهداری گردد. در اصل، مورد نیاز میباشد گشوده پیاده سازی با دقت ویژه به اصول و واپسین و نوترین استانداردها بهینه سازی وب سایت صورت پذیرد. در حالتیکه کاغذای از وب سایت برای seo اصلی میباشد (به عنوان مثال، لینک و پیوند آن در کانالهای اجتماعی بسیار به اشتراک نهاده شدهاست)، بایستی نگهداری گردد تا وبسایت لطمهای نخورد.
گردآوریبندی و سودگیری
۱. تارنماهای فروشگاهی فروشگاهی حصولوکارها میباشند. همانطور که مورد نیاز میباشد پیاده سازی و چینش دکان به سیرتکاملای باشد که مشتری سریع و شل کالایی را که میخواهد پیدا نماید، اکانت نماید و آنجا را شکاف نماید؛ صفحه ارایی وبسایتهای فروشگاهی هم بایستی برای سرعت و سهولت تعامل و خرید مخاطب صورت بپذیرد.
۲. درحالتی که بعداز استیناف و استیناف و گردآوریآوری داده صاحب و مالک استخراجوکار و گروه فروش بهاین سود برسند که ساخت وب سایت مانعی برای تعامل رضایتقسمت و اثربخش مخاطب (مشتری) با تارنما میباشد، وب سایت آن حصولوکار آنلاین می بایست گشوده پیاده سازی گردد.
۳. پس، ریدیزاین برای همگیی تارنماها ضروری وجود ندارد. می بایست در هر کدام پس از ارزیابی و پیش گویی دست اندرکاران متفاوت تصمیمگیری کرد.
۴. در یادگرفتن پیاده سازی سایت درخصوص عنایت و تاثیری که پیاده سازی رابط مخاطب (UI) و تجارب مخاطب (UX) در ساخت وب سایت دارااست، دعوا می شود تا طراحان تارنما باخبر باشند که نمی شود هر طور که دوست داراهستند وب سایت را صفحه ارایی نمایند.
مرحله نخستین برای تدوین استراتژی ریدیزاین تارنما، عدهآوری داده و ارزیابی آن ها میباشد. درواقع، بخشی از شغل در مرحلهی قبلی طراحی سایت در مشهد و در فرایند تصمیمگیری برای گشوده پیاده سازی صورت گرفته میباشد. در صورتیکه صاحب و مالک حصولوعمل و مجموعه پیاده سازی مال، دیجیتال مارکتینگ و بهینه سازی پس از یافتن جواب سوال ها مرحلهی گذشته بدین سود رسیدند که می بایست وب سایت گشوده پیاده سازی گردد؛ درحال حاضر وهله میرسد به طی کردن فرآیند ذیل و تدوین استراتژی سایت ریدیزاین.
۱. هدف ها استخراجوکار از گشوده ساخت سایت را معلوم نمایید
وبسایت فعلی، بازار و رقبا را نظارت کردید. پس، می دانید سایتی که اکنون دارید، چطور شغل مینماید و چه نقاط قوت و ضعفی داراست. در صورتیکه هنوز ابهامی وجود دارااست، گشوده هم از کارایی وبسایت داده عدهآوری نمایید. ترافیک وب سایت، تعداد بک پیوندها، واحد سنجش فروش کلی وب سایت، ایده ها یوزرها، بازخوردها و مشکلاتی که آنها به دستیابیوکار استحضار دادند؛ مثلا دادههای بسیار اصلی و امدادکننده میباشد.
درصورتیکه در وبسایت فعلی رابط مخاطب، تجربیات استفاده کننده و میکروکپیها (هر متنی که در وبسایت استفاده کننده را برای ایفا دادن کاری ارشاد و هدایت مینماید، مثل کلماتی که روی دکمهها نوشته میگردد) را دارای تخصص هر عمل یعنی طراح UI، طراح UX و یوایکس رایتر پیاده سازی نکرده میباشد؛ یکیاز مهمترین هدف ها گشوده پیاده سازی می بایست پیاده سازی اصولی و تخصصی متاع (تارنما) باشد.
۲. پرسونای مشتری و پیامی را که مارک می خواهد به بازار برساند، انتخاب نمایید
ریدیزاین قرار میباشد به مارکتینگ و فروش استخراجوکار یاری دهد. اعتنا نمائید که فروش بیشتر صرفا با بهبود تجربیات استفاده کننده (تعامل مخاطب با وب سایت) به دست نمیآید. هر استخراجوکار مشتریان خاص خویش را با خصوصیتهای منحصر به فرد به خودشان دارااست. طراحی صفحه تارنما می بایست متناسب با جنس دستیابیوکار و مشتریان (مخاطبان استحصالوکار) باشد.
پس، موردنیاز میباشد معین گردد مارک چه پیامی را، چه بهاهایی را، میخواهد در وب سایت خویش منعکس نماید و به یوزرها علامت دهد. صفحه ارایی وب سایت و میکروکپیها و لحنی که محتوای تارنما با آن نوشته میشود، تمامی و همگی می بایست در سرویس نام و نشان مارک و متناسب با صدای مارک باشند. افزون بر آن، در شرایطی که مشتریان اساسی استحصالوکار تیم خاصی میباشند، برای مثال مادرانی که نوزاد داراهستند، طراحی صفحه وبسایت بایستی با پیش گویی پرسونای مشتری پیاده سازی خواهد شد.
۳. صفحه های و محتواهایی را که بایستی مراقبت گردد، مشخص نمایید
گشوده پیاده سازی با مقصود پیشرفت در عملکرد کلی وب سایت و جذب هر چه بیشتر یوزرها جاری ساختن میشود. طبیعی میباشد که تمامی چیز و همگیی صفحه های در یک تارنما ضعیف نیستند. استراتژی گشوده طراحی وب سایت بایستی به سیرتکاملای باشد که نقاط قوت تارنما را در ریدیزاین نگهداری نماید. به عنوان مثال، درحالتی که وب سایت فروشگاهی وب لاگ دارااست که در آن نوشتهی علمیهای کیفیت خوب و ارزشمندی منتشر گردیده و خیلی بهتر بهینه سازی گردیدهاست و در سود یوزرها متعددی را به تارنما می آورد؛ وبلاگ وب سایت و محتواهایش می بایست برای وب سایت نگهداری گردد. در اصل، مورد نیاز میباشد گشوده پیاده سازی با دقت ویژه به اصول و واپسین و نوترین استانداردها بهینه سازی وب سایت صورت پذیرد. در حالتیکه کاغذای از وب سایت برای seo اصلی میباشد (به عنوان مثال، لینک و پیوند آن در کانالهای اجتماعی بسیار به اشتراک نهاده شدهاست)، بایستی نگهداری گردد تا وبسایت لطمهای نخورد.
گردآوریبندی و سودگیری
۱. تارنماهای فروشگاهی فروشگاهی حصولوکارها میباشند. همانطور که مورد نیاز میباشد پیاده سازی و چینش دکان به سیرتکاملای باشد که مشتری سریع و شل کالایی را که میخواهد پیدا نماید، اکانت نماید و آنجا را شکاف نماید؛ صفحه ارایی وبسایتهای فروشگاهی هم بایستی برای سرعت و سهولت تعامل و خرید مخاطب صورت بپذیرد.
۲. درحالتی که بعداز استیناف و استیناف و گردآوریآوری داده صاحب و مالک استخراجوکار و گروه فروش بهاین سود برسند که ساخت وب سایت مانعی برای تعامل رضایتقسمت و اثربخش مخاطب (مشتری) با تارنما میباشد، وب سایت آن حصولوکار آنلاین می بایست گشوده پیاده سازی گردد.
۳. پس، ریدیزاین برای همگیی تارنماها ضروری وجود ندارد. می بایست در هر کدام پس از ارزیابی و پیش گویی دست اندرکاران متفاوت تصمیمگیری کرد.
۴. در یادگرفتن پیاده سازی سایت درخصوص عنایت و تاثیری که پیاده سازی رابط مخاطب (UI) و تجارب مخاطب (UX) در ساخت وب سایت دارااست، دعوا می شود تا طراحان تارنما باخبر باشند که نمی شود هر طور که دوست داراهستند وب سایت را صفحه ارایی نمایند.