اذن دهید آغاز ببینیم اینک پاپآپ ها یک سری نوع اند و با چه هدفی از آنها به کار گیری میگردد و ابداً چرا می بایست طراحی سایت در مشهد از آنهارا در پروژه های طراحی وب به کارگیری کنیم. Modal : از رایجترین اشکال پاپ آپی میباشد که یوزرها در فضای اینترنت با آن روبرو میگردند. این نوع از پاپ آپ، به محض آمدن شما به وب سایت و یا این که با اندکی ژرف اندیشی، در زیر یا این که کناره شیت اکران شما ظواهر میشوند. Interstitial: این نوع از پاپ آپ، که زیاد هم پیشنهاد نمی شود با ورود شما به تارنما، مجموع ورقه را پوشش میدهد و شما برای مشاهده محتوای شیت می بایست تلاش نمایید آغاز از شر آن خلاص گردید.
Notification Bar: این سبک پاپ آپ، معمولا به صورت یک نوار آگهی، در بالاترین یا این که تحتترین نصیب شیت قرار می گیرد.
به کار گیری از پاپ آپ به هیچ وجه عمل اشتباهی وجود ندارد.
در واقع مهم ترین فاکتوری که بر چگونگی پاپ آپ اثر گذار میباشد محتوای قرار گرفته در آن و طریق دسترسی استفاده کننده به فضای اساسی شیت میباشد.
دلایل به کار گیری از پاپآپ در طراحی وب سایت
شاید تصور کنید که گوگل ارتباط خیر و خوبی با پاپ آپها ندارد و عالی میباشد که هرطور گردیده از آن خودداری کنید؛ البته به ۶ دلیلی که درپی تفحص خواهید کرد، بهاین فیض خواهید رسید که که در صورتیکه به صورت اصولی از پاپآپها به کارگیری فرمائید، آنها می توانند نقش بسیار اصلی و موثری در طراحی وب شما انجام خواهد کرد.
جلب دقت: به کارگیری از پنجرههای خرد و موقتا که دربردارنده پیامهای اصلی و باارزش می باشند، به طبع با رنگ بندی مطلوب و تایپ کردن عنوان بهتر. پاپ آپ بسیار جلب دقت مینماید.
سپس روانشناختی: نگاه آدم به صورت ناخوداگاه به المانها و پنجرههای خرد و رنگی که دارنده افکتهای قشنگ باشد، جلب می شود.
انعطاف پذیری: از پاپآپها می توانید در شرایط های گوناگون مثل هنگام اسکرول کردن مخاطب و یا این که هنگامی قصد به خروج میگیرد، به کارگیری نمایید.
ظواهر: همانگونه که در اولِ نوشتهیعلمی گفتیم، آسانی یکیاز معیارها و اصول اصلی در ساخت وب سایت به شمار میرود، این اصل در پیاده سازی پاپ آپ نیز مطرح است.
رویش نرخ تبدیل: طبق داده های عددی، به کار گیری از پاپآپها نرخ تبدیل مشتری را تا 3 درصد ارتقاء میدهند. در شرایطی که در پیاده سازی و کاربردی بودن پاپ آپهای تارنما خویش توجه شغل به خرج دهید، این مقدار تا 9 درصد ارتقا خواهد یافت.
کاهش نرخ پریدن: با پیاده سازی یک پاپ آپ مدبرانه خیر صرفا می توانید نرخ تبدیل خویش را بهبود ببخشید بلکه بونس ریت یا این که به عبارتی نرخ پریدن وبسایت خویش را به صورت قابل توجهی کاهش دهید.
از چه پاپهایی نباید استعمال کنیم
گوگل در وبمستربلاگ از برنامه نویس ها و طراحان تارنما درخواست کرد که پاپهای تبلیغاتی را به طور هدفمند و همینطور برای یوزرها فردیسازی کرده و پیاده سازی نمایند تا استفاده کننده با محتوای اسپم و آزاردهنده روبرو نشود.
اذن دهید آغاز ببینیم اینک پاپآپ ها یک سری نوع اند و با چه هدفی از آنها به کار گیری میگردد و ابداً چرا می بایست طراحی سایت در مشهد از آنهارا در پروژه های طراحی وب به کارگیری کنیم. Modal : از رایجترین اشکال پاپ آپی میباشد که یوزرها در فضای اینترنت با آن روبرو میگردند. این نوع از پاپ آپ، به محض آمدن شما به وب سایت و یا این که با اندکی ژرف اندیشی، در زیر یا این که کناره شیت اکران شما ظواهر میشوند. Interstitial: این نوع از پاپ آپ، که زیاد هم پیشنهاد نمی شود با ورود شما به تارنما، مجموع ورقه را پوشش میدهد و شما برای مشاهده محتوای شیت می بایست تلاش نمایید آغاز از شر آن خلاص گردید.
Notification Bar: این سبک پاپ آپ، معمولا به صورت یک نوار آگهی، در بالاترین یا این که تحتترین نصیب شیت قرار می گیرد.
به کار گیری از پاپ آپ به هیچ وجه عمل اشتباهی وجود ندارد.
در واقع مهم ترین فاکتوری که بر چگونگی پاپ آپ اثر گذار میباشد محتوای قرار گرفته در آن و طریق دسترسی استفاده کننده به فضای اساسی شیت میباشد.
دلایل به کار گیری از پاپآپ در طراحی وب سایت
شاید تصور کنید که گوگل ارتباط خیر و خوبی با پاپ آپها ندارد و عالی میباشد که هرطور گردیده از آن خودداری کنید؛ البته به ۶ دلیلی که درپی تفحص خواهید کرد، بهاین فیض خواهید رسید که که در صورتیکه به صورت اصولی از پاپآپها به کارگیری فرمائید، آنها می توانند نقش بسیار اصلی و موثری در طراحی وب شما انجام خواهد کرد.
جلب دقت: به کارگیری از پنجرههای خرد و موقتا که دربردارنده پیامهای اصلی و باارزش می باشند، به طبع با رنگ بندی مطلوب و تایپ کردن عنوان بهتر. پاپ آپ بسیار جلب دقت مینماید.
سپس روانشناختی: نگاه آدم به صورت ناخوداگاه به المانها و پنجرههای خرد و رنگی که دارنده افکتهای قشنگ باشد، جلب می شود.
انعطاف پذیری: از پاپآپها می توانید در شرایط های گوناگون مثل هنگام اسکرول کردن مخاطب و یا این که هنگامی قصد به خروج میگیرد، به کارگیری نمایید.
ظواهر: همانگونه که در اولِ نوشتهیعلمی گفتیم، آسانی یکیاز معیارها و اصول اصلی در ساخت وب سایت به شمار میرود، این اصل در پیاده سازی پاپ آپ نیز مطرح است.
رویش نرخ تبدیل: طبق داده های عددی، به کار گیری از پاپآپها نرخ تبدیل مشتری را تا 3 درصد ارتقاء میدهند. در شرایطی که در پیاده سازی و کاربردی بودن پاپ آپهای تارنما خویش توجه شغل به خرج دهید، این مقدار تا 9 درصد ارتقا خواهد یافت.
کاهش نرخ پریدن: با پیاده سازی یک پاپ آپ مدبرانه خیر صرفا می توانید نرخ تبدیل خویش را بهبود ببخشید بلکه بونس ریت یا این که به عبارتی نرخ پریدن وبسایت خویش را به صورت قابل توجهی کاهش دهید.
از چه پاپهایی نباید استعمال کنیم
گوگل در وبمستربلاگ از برنامه نویس ها و طراحان تارنما درخواست کرد که پاپهای تبلیغاتی را به طور هدفمند و همینطور برای یوزرها فردیسازی کرده و پیاده سازی نمایند تا استفاده کننده با محتوای اسپم و آزاردهنده روبرو نشود.