پست مهمان یکیاز شیوه های ارتقاء اعتبار تارنما بیزنس های گوناگون بهحساب میآید. با دقت واحد سنجش التفات پست مهمان در بازاریابی طراحی سایت آنلاین، درین نوشتهی علمی مجال هایی که پست مهمان برای تبلیغ یک مارک، ارتقا تعداد کاربر، ارتقاء نرخ تبدیل و ارتقاء نرخ فروش، در دست شما قرار میدهد را نظارت میکنیم.
پست مهمان، پستی مخصوص به شخصی میباشد که رئیس یک تارنما یا این که یک بهینه سازی عمل در وب لاگ یا این که سایتی دیگر می نویسد و در انتهای پست مهمان علاوه بر معرفی کار های ماهر خویش، برای تارنما خویش نیز بک لینک و پیوند ساختوساز می نماید. به قرار دادن پست مهمان در وبسایت مقصد بلاگ نویسی مهمان نیز میگویند.
پست مهمان میتواند به تبلیغ اسم مارک، برای مخاطبانی متعدد یاری دهد. پست مهمان میتواند ترافیک وبسایت را نیز ارتقا دهد.
از طرفی مت کاتس Matt Cutts (دارای تخصص کهن کمپانی گوگل) در وب لاگ خویش در سال 2014 اشاره کرده بود که در صورتیکه تنها برای هدف های بهینه سازی از پست مهمان به کارگیری میکنید. عالی میباشد که اینراه حل seo را فراموش فرمایید.
نکته: مت کاتس درج و اخذ پست مهمان را نفی نمی نماید. اما اعلام می نماید که به کارگیری از پست مهمان برای اخذ بک پیوند دیگر مانند قبلی کارساز وجود ندارد و میتواند به تارنما مبدا و مقصد ضررهایی هم برساند.
هدف ها پست های مهمان خویش را گزینش فرمایید
پیش از درج پست مهمان بایستی بدانید که مقصود شما از درج این پست های مهمان چیست. گزینش مقصود پست های مهمان و زمان که می خواهید بدین هدف ها برسید. به شما در انتخاب نوع وب لاگ و تارنما هایی که برای درج پست مهمان گزینش میکنید، یاری خواهد کرد.
مقصود از درج پست مهمان
در اصل سه مقصود مهم برای درج پست مهمان وجود داراست:
به کار گیری از پست مهمان برای معرفی خویش بعنوان یک دارای تخصص در حوزه کار خویش
اخذ ترافیک بیشتر برای سایت خویش
ایجاد کرد بک لینک و پیوند برای سایت خویش
با تولید یک محتوای اصولی و صحیح در شایسته ترین بلاگ های مربوط به صنعت خویش. میتوانید به هر سه این هدف ها برسید. در حالتیکه بخواهید به هدف ها نخستین و دوم برسید. مایحتاج میباشد که وبلاگی را بیابید که تعداد کاربر فعال بالایی داشته باشد. چهت نیل به غرض سوم نیز به وب لاگ هایی نیاز خواهید داشت که اعتبار دامنه Domain Authority-DA بالایی داشته باشند. برای نظارت اعتبار دامنه میتوانید از نوار ابزار SEOmoz toolbar به طور بدونپول منفعت ببرید. آشنایی هدف ها بلاگ نویسی مهمان یا این که به عبارتی پست ها مهمان به شما یاری می نماید تا بتوانید نوع وبلاگی که چهت نیل بهاین هدف ها به شما امداد می نماید را بدرستی گزینش فرمائید.
پست مهمان یکیاز شیوه های ارتقاء اعتبار تارنما بیزنس های گوناگون بهحساب میآید. با دقت واحد سنجش التفات پست مهمان در بازاریابی طراحی سایت آنلاین، درین نوشتهی علمی مجال هایی که پست مهمان برای تبلیغ یک مارک، ارتقا تعداد کاربر، ارتقاء نرخ تبدیل و ارتقاء نرخ فروش، در دست شما قرار میدهد را نظارت میکنیم.
پست مهمان، پستی مخصوص به شخصی میباشد که رئیس یک تارنما یا این که یک بهینه سازی عمل در وب لاگ یا این که سایتی دیگر می نویسد و در انتهای پست مهمان علاوه بر معرفی کار های ماهر خویش، برای تارنما خویش نیز بک لینک و پیوند ساختوساز می نماید. به قرار دادن پست مهمان در وبسایت مقصد بلاگ نویسی مهمان نیز میگویند.
پست مهمان میتواند به تبلیغ اسم مارک، برای مخاطبانی متعدد یاری دهد. پست مهمان میتواند ترافیک وبسایت را نیز ارتقا دهد.
از طرفی مت کاتس Matt Cutts (دارای تخصص کهن کمپانی گوگل) در وب لاگ خویش در سال 2014 اشاره کرده بود که در صورتیکه تنها برای هدف های بهینه سازی از پست مهمان به کارگیری میکنید. عالی میباشد که اینراه حل seo را فراموش فرمایید.
نکته: مت کاتس درج و اخذ پست مهمان را نفی نمی نماید. اما اعلام می نماید که به کارگیری از پست مهمان برای اخذ بک پیوند دیگر مانند قبلی کارساز وجود ندارد و میتواند به تارنما مبدا و مقصد ضررهایی هم برساند.
هدف ها پست های مهمان خویش را گزینش فرمایید
پیش از درج پست مهمان بایستی بدانید که مقصود شما از درج این پست های مهمان چیست. گزینش مقصود پست های مهمان و زمان که می خواهید بدین هدف ها برسید. به شما در انتخاب نوع وب لاگ و تارنما هایی که برای درج پست مهمان گزینش میکنید، یاری خواهد کرد.
مقصود از درج پست مهمان
در اصل سه مقصود مهم برای درج پست مهمان وجود داراست:
به کار گیری از پست مهمان برای معرفی خویش بعنوان یک دارای تخصص در حوزه کار خویش
اخذ ترافیک بیشتر برای سایت خویش
ایجاد کرد بک لینک و پیوند برای سایت خویش
با تولید یک محتوای اصولی و صحیح در شایسته ترین بلاگ های مربوط به صنعت خویش. میتوانید به هر سه این هدف ها برسید. در حالتیکه بخواهید به هدف ها نخستین و دوم برسید. مایحتاج میباشد که وبلاگی را بیابید که تعداد کاربر فعال بالایی داشته باشد. چهت نیل به غرض سوم نیز به وب لاگ هایی نیاز خواهید داشت که اعتبار دامنه Domain Authority-DA بالایی داشته باشند. برای نظارت اعتبار دامنه میتوانید از نوار ابزار SEOmoz toolbar به طور بدونپول منفعت ببرید. آشنایی هدف ها بلاگ نویسی مهمان یا این که به عبارتی پست ها مهمان به شما یاری می نماید تا بتوانید نوع وبلاگی که چهت نیل بهاین هدف ها به شما امداد می نماید را بدرستی گزینش فرمائید.