loading...

مرجع مقالات تخصصی طراحی سایت

بازدید : 8
دوشنبه 23 بهمن 1402 زمان : 12:07

بانس ریت تنها شاخصی برای آنالیز واحد سنجش تعامل یوزرها میباشد.

با نرخ پریدن می خواهیم بدانیم چه درصدی طراحی سایت از یوزرها هنگامی به تارنما ما وارد میشوند، شغل های آیتم نظرمان را اعمال میدهند. چه درصدی از یوزرها دیگر مقاله ها پیشنهادی را می خوانند؟ در وبسایت عضو می گردند؟ از تولید ها متعدد بازدید می‌‌نمایند؟ روی عکس‌های آلبوم کلیک می‌‌نمایند و ...

پیش گویی درصد bounce rate سایت به تنهایی خیر صرفا هیچ کمکی نمی‌نماید، بلکه سبب گمراهی در استدلال ها و غلط در نرم‌افزار‌ریزی می گردد. بایستی نرخ پریدن را از زوایای متعدد و در کنار دیگر شاخص‌ها رسیدگی کرد و در کنارش نوع تارنما، نوع برگه، زمینه محتوا، تولیدها و ... را در حیث بگیرید.

نمونه‌های ذیل را مشاهده کنید:

درصورتی که یک خبرنامه خبری دارید، بالا بودن نرخ پریدن شیت مهم یعنی محتوای شما برای یوزرها جذابیت ندارد. یوزرها پس از نگاهی به کاغذ اساسی پشیمان میشوند و از تارنما بیرون می گردند.

درصورتی که نرخ پریدن ورودی از برخی شبکه‌ها (مثل اینستاگرام) بالا میباشد یعنی محتوای شما تناسبی با یوزرها جذب گردیده از این شبکه ندارد.

در صورتیکه وب سایت شما برگه‌های متعددی برای برطرف کردن نیازهای فوری یوزرها مثل شماره تلفن دکتر معالج‌ها، نشانی رستوران‌ها و ... داراست، بالا بودن bounce rate طبیعی میباشد. زیرا مخاطب بعداز گشودن کاغذ به هدفش رسید و شیت را می‌بندد.

ولی در‌این نمونه انتها یک وبمستر تیزهوش میتواند مخاطب را وادار نماید چهت نیل به هدفش کلیک نماید. مثل کلیک برای اکران بی نقص شماره تلفن. با این عمل نرخ پریدن حقیقی‌خیس میشود.

بانس ریت تنها شاخصی برای آنالیز واحد سنجش تعامل یوزرها میباشد.

با نرخ پریدن می خواهیم بدانیم چه درصدی طراحی سایت از یوزرها هنگامی به تارنما ما وارد میشوند، شغل های آیتم نظرمان را اعمال میدهند. چه درصدی از یوزرها دیگر مقاله ها پیشنهادی را می خوانند؟ در وبسایت عضو می گردند؟ از تولید ها متعدد بازدید می‌‌نمایند؟ روی عکس‌های آلبوم کلیک می‌‌نمایند و ...

پیش گویی درصد bounce rate سایت به تنهایی خیر صرفا هیچ کمکی نمی‌نماید، بلکه سبب گمراهی در استدلال ها و غلط در نرم‌افزار‌ریزی می گردد. بایستی نرخ پریدن را از زوایای متعدد و در کنار دیگر شاخص‌ها رسیدگی کرد و در کنارش نوع تارنما، نوع برگه، زمینه محتوا، تولیدها و ... را در حیث بگیرید.

نمونه‌های ذیل را مشاهده کنید:

درصورتی که یک خبرنامه خبری دارید، بالا بودن نرخ پریدن شیت مهم یعنی محتوای شما برای یوزرها جذابیت ندارد. یوزرها پس از نگاهی به کاغذ اساسی پشیمان میشوند و از تارنما بیرون می گردند.

درصورتی که نرخ پریدن ورودی از برخی شبکه‌ها (مثل اینستاگرام) بالا میباشد یعنی محتوای شما تناسبی با یوزرها جذب گردیده از این شبکه ندارد.

در صورتیکه وب سایت شما برگه‌های متعددی برای برطرف کردن نیازهای فوری یوزرها مثل شماره تلفن دکتر معالج‌ها، نشانی رستوران‌ها و ... داراست، بالا بودن bounce rate طبیعی میباشد. زیرا مخاطب بعداز گشودن کاغذ به هدفش رسید و شیت را می‌بندد.

ولی در‌این نمونه انتها یک وبمستر تیزهوش میتواند مخاطب را وادار نماید چهت نیل به هدفش کلیک نماید. مثل کلیک برای اکران بی نقص شماره تلفن. با این عمل نرخ پریدن حقیقی‌خیس میشود.

برچسب ها طراحی سایت ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 240
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 38
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 39
  • بازدید ماه : 453
  • بازدید سال : 2322
  • بازدید کلی : 3374
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی