loading...

مرجع مقالات تخصصی طراحی سایت

بازدید : 10
يکشنبه 1 بهمن 1402 زمان : 12:29

یوزرها با مشاهده یک سایت، به‌سرعت و مبنی بر ظواهر یک سایت میباشد که قصد به ماندن و یا این که رفتن به یک تارنما دیگر می‌گیرند. طراحی وب اصولی قادر است به شما احساس متکی بودن را القا کند، چیزی که در اینترنت و رابطه گیری های فارغ از رابطه ها فیزیکی، نیاز مسلم هر فعالیتی طراحی سایت در مشهد در‌این چارچوب میباشد. احتمالاً در صورتی از سیستم های آمارگیری توسعه یافته در سایت خویش به کارگیری کرده باشید و اصول جلب متکی بودن را در طراحی وب خویش رعایت نکرده باشید، متوجه گردیده اید که بیشتر کاربرانتان، بیشتراز یک ورقه از وبسایت شمارا بازدید نکرده اند و حتی بیشتر از تعدادی ثانیه در سایت شما به شغل نپرداخته اند. پژوهش ها علامت داده اند که طی یک ثانیه اولیه مشاهده یک وبسایت، حتی پیش از تلاوت یک کلمه و واژه از محتوا، لحاظ ما درباره‌ی چگونگی و قابل اتکا بودن یک مقاله در ذهنمان صورت میگیرد. بازدید های بسیار کوتاه برهه زمانی از یک وبسایت، در واقعیت نمایانگر این زمینه میباشد که طراحی سایت شما نتوانسته استفاده کننده را اغنا نماید تا اتکا اورا جلب کند. امروز می خواهیم راهکارهایی را با هم رسیدگی نماییم که با توجه به آن بتوان بیشترین جلب پشت گرمی مخاطب در واکنش با سایت شمارا دستیابی نماییم. 1- به وعده های خویش در طراحی سایت فعالیت فرمایید! خب شاید این بی آلایش ترین روش برای یک ساخت سایت و جلب پشت گرمی کاربرانتان باشد. یک استفاده کننده از شما چه می خواهد؟! در صورتیکه قرار میباشد وبسایت شما تا 5 روز دیگر مهیا خواهد شد، خب پس بایستی ساخت سایت شما تا آن مجال به پایان برسد و آنچه که به کاربرانتان عهد داده اید را بتواند مشاهده نماید. مدام همت فرمائید به عهد و پیمان هایی که به کاربرانتان میدهید فعالیت فرمائید، در امر ارائه یک مقاله یا این که تجهیزات تازه در وب سایت، یا این که ارسال مجله و اکثری از مورد ها دیگر که هم به طراحی وب شما رابطه دارااست و هم در آپ دیت رسانی های آتی محتوایی سایتتان. از جملهً یکی نقاط پررنگ دستیابی متکی بودن از مخاطب این میباشد که هنگامی که قرار میباشد مجله ای را برای کاربرانتان ارسال نمایید، هیچ وقت پیام های تبلیغاتی خویش را در آن نگنجانید و آن چیزی را به استفاده کننده ارائه نمائید که برای آن در سیستم مجله شما عضو گردیده‌است. 2- رعایت اصول سازش در طراحی سایت سازش در واقعیت شیوه ارائه مطالب مبتنی بر با ورژن های گذشته و یا این که تارنما های شبیه میباشد که قدرت یادگیری و یا این که مجدد یادگیری کمتری از استفاده کننده بخواهد. این به چه معناست ؟! هنگامی که یک استفاده کننده با تارنما سابق شما ارتباط برقرار کرده، تغییر تحول واسط کاربری به یک رابط کاربری مختلف، در واقعیت ذهنیت مخاطب و استعمال استفاده کننده از وب سایت شمارا با نقص‌ روبرو میکند. شایسته ترین طرز طراحی وب این میباشد که ما بدانیم اولاً یوزرها ما چه گونه شم راحتی بیشتری میکنند که نیاز کمتری به یادگرفتن در حین به کارگیری را داشته باشند و ثانیاً تغییرات متبوع را به آهستگی و در زمان یک زمان زمان بر مقطع در حیث بگیریم تا استفاده کننده بتواند آهسته آهسته با تغییرات انس بگیرد و یکدفعه مبتلا سردرگمی در ساختار تازه سایتتان نشود. این نکته را بایستی در ورژن های منقطع و یا این که بازخوردی متعدد سایت خویش نیز در لحاظ بگیرید و سازش را رعایت کنید. به صورت نمونه ساخت سایت جداازهم و یا این که رسپانسیو برای دیگر گجت ها و اکران گرهای خرد می بایست دارنده ارکان و کارکردی مشابه به تارنما مهم باشد. 3- طراحی سایت منزه باشد! در اینجا خواسته از منزه بودن این میباشد که به هم ریخته و برجسته و لبه نباشد! در حالتی‌که به‌دنبال جلب اتکا بیشتر یوزرها تارنما خویش میباشید، کوشش فرمایید تا رعایت اصولی مانند ساخت خلأ در سایت، رعایت مخلوط بندی و رنگ بندی متناسب با متن ها و قابل خوانا بودن محتوای ارائه گردیده به مخاطب را مدام در لحاظ داشته باشید. هیچ وقت کاربرد را فدای زیبایی ظاهری نکنید! ممکن میباشد موضوع یه خرده با کنتراست زیر خیس و مجاورت خیس به رنگ متن شما به ظواهر خوشگل خیس بیاید البته تا به هم اکنون این وضعیت را با هنگامی که تفاوت رنگ مسئله و متن به طور فاحشی با یکدیگر گوناگون میباشد مقایسه نموده اید ؟! حتماً یوزرها می توانند از تظاد بیشتر رنگ سیاه متن و سپید مسئله شم راحتی بیشتری کنند این در حالی میباشد که در بعضی از وبسایت ها، این مورد فدای زیبایی ظاهری ( ذوق و سلیقه ای ) یک طراح وبسایت می‌شود. 4- قضیه های یکسان در طراحی وب داشته باشید. مورد یکسان اینجا به معنای چارچوب و پوسته یکسان در حین تارنما خویش میباشد. چنانچه یک استفاده کننده در برگه ای محتوایی را مشاهده مینماید، انتظار دارد با عبور به یک ورقه دیگر طی به عبارتی پوسته گذشته محتوای تازه را مشاهده نماید. این چه وقتی برای شما مداقه بیشتری پیدا میکند ؟! فرض نمایید یک مخاطب قرار میباشد یک بلیط از وب سایت شما خریداری نماید، در صورتیکه که کاغذ معرفی متاع با خرید متاع و مراحل های فروش دارنده تفاوت های متعددی باشد، متکی بودن استفاده کننده به سایت رو به کاهش میرود و احتمال پایانی نشدن یک خرید به به عبارتی اندازه کاهش پیدا میکند. اکنون این مسئله را میتوان در بستر تارنما های محتوایی نیز نمونه زد. شما مدام می بایست در حیث داشته باشید که ساخت وب سایت شما به طوری نباشد که استفاده کننده برای مرور در صفحه ها شما همواره با یک چیدمان و ظاهری متعدد روبرو گردد. این در پیاده سازی یک نمونه میباشد که می گویند یک صندلی در یک اتاق، یک اتاق در یک منزل، یک منزل در یک محله و یک محله در یک شهر معنی پیدا میکند. این بدین معنی میباشد که بایستی اصول و تناسب مدام در پیاده سازی از یک قاعده مشخصی تبعیت نماید و ساختار شکنی های غیر متعارف سبب ساز سردرگمی کاربر شود.

یوزرها با مشاهده یک سایت، به‌سرعت و مبنی بر ظواهر یک سایت میباشد که قصد به ماندن و یا این که رفتن به یک تارنما دیگر می‌گیرند. طراحی وب اصولی قادر است به شما احساس متکی بودن را القا کند، چیزی که در اینترنت و رابطه گیری های فارغ از رابطه ها فیزیکی، نیاز مسلم هر فعالیتی طراحی سایت در مشهد در‌این چارچوب میباشد. احتمالاً در صورتی از سیستم های آمارگیری توسعه یافته در سایت خویش به کارگیری کرده باشید و اصول جلب متکی بودن را در طراحی وب خویش رعایت نکرده باشید، متوجه گردیده اید که بیشتر کاربرانتان، بیشتراز یک ورقه از وبسایت شمارا بازدید نکرده اند و حتی بیشتر از تعدادی ثانیه در سایت شما به شغل نپرداخته اند. پژوهش ها علامت داده اند که طی یک ثانیه اولیه مشاهده یک وبسایت، حتی پیش از تلاوت یک کلمه و واژه از محتوا، لحاظ ما درباره‌ی چگونگی و قابل اتکا بودن یک مقاله در ذهنمان صورت میگیرد. بازدید های بسیار کوتاه برهه زمانی از یک وبسایت، در واقعیت نمایانگر این زمینه میباشد که طراحی سایت شما نتوانسته استفاده کننده را اغنا نماید تا اتکا اورا جلب کند. امروز می خواهیم راهکارهایی را با هم رسیدگی نماییم که با توجه به آن بتوان بیشترین جلب پشت گرمی مخاطب در واکنش با سایت شمارا دستیابی نماییم. 1- به وعده های خویش در طراحی سایت فعالیت فرمایید! خب شاید این بی آلایش ترین روش برای یک ساخت سایت و جلب پشت گرمی کاربرانتان باشد. یک استفاده کننده از شما چه می خواهد؟! در صورتیکه قرار میباشد وبسایت شما تا 5 روز دیگر مهیا خواهد شد، خب پس بایستی ساخت سایت شما تا آن مجال به پایان برسد و آنچه که به کاربرانتان عهد داده اید را بتواند مشاهده نماید. مدام همت فرمائید به عهد و پیمان هایی که به کاربرانتان میدهید فعالیت فرمائید، در امر ارائه یک مقاله یا این که تجهیزات تازه در وب سایت، یا این که ارسال مجله و اکثری از مورد ها دیگر که هم به طراحی وب شما رابطه دارااست و هم در آپ دیت رسانی های آتی محتوایی سایتتان. از جملهً یکی نقاط پررنگ دستیابی متکی بودن از مخاطب این میباشد که هنگامی که قرار میباشد مجله ای را برای کاربرانتان ارسال نمایید، هیچ وقت پیام های تبلیغاتی خویش را در آن نگنجانید و آن چیزی را به استفاده کننده ارائه نمائید که برای آن در سیستم مجله شما عضو گردیده‌است. 2- رعایت اصول سازش در طراحی سایت سازش در واقعیت شیوه ارائه مطالب مبتنی بر با ورژن های گذشته و یا این که تارنما های شبیه میباشد که قدرت یادگیری و یا این که مجدد یادگیری کمتری از استفاده کننده بخواهد. این به چه معناست ؟! هنگامی که یک استفاده کننده با تارنما سابق شما ارتباط برقرار کرده، تغییر تحول واسط کاربری به یک رابط کاربری مختلف، در واقعیت ذهنیت مخاطب و استعمال استفاده کننده از وب سایت شمارا با نقص‌ روبرو میکند. شایسته ترین طرز طراحی وب این میباشد که ما بدانیم اولاً یوزرها ما چه گونه شم راحتی بیشتری میکنند که نیاز کمتری به یادگرفتن در حین به کارگیری را داشته باشند و ثانیاً تغییرات متبوع را به آهستگی و در زمان یک زمان زمان بر مقطع در حیث بگیریم تا استفاده کننده بتواند آهسته آهسته با تغییرات انس بگیرد و یکدفعه مبتلا سردرگمی در ساختار تازه سایتتان نشود. این نکته را بایستی در ورژن های منقطع و یا این که بازخوردی متعدد سایت خویش نیز در لحاظ بگیرید و سازش را رعایت کنید. به صورت نمونه ساخت سایت جداازهم و یا این که رسپانسیو برای دیگر گجت ها و اکران گرهای خرد می بایست دارنده ارکان و کارکردی مشابه به تارنما مهم باشد. 3- طراحی سایت منزه باشد! در اینجا خواسته از منزه بودن این میباشد که به هم ریخته و برجسته و لبه نباشد! در حالتی‌که به‌دنبال جلب اتکا بیشتر یوزرها تارنما خویش میباشید، کوشش فرمایید تا رعایت اصولی مانند ساخت خلأ در سایت، رعایت مخلوط بندی و رنگ بندی متناسب با متن ها و قابل خوانا بودن محتوای ارائه گردیده به مخاطب را مدام در لحاظ داشته باشید. هیچ وقت کاربرد را فدای زیبایی ظاهری نکنید! ممکن میباشد موضوع یه خرده با کنتراست زیر خیس و مجاورت خیس به رنگ متن شما به ظواهر خوشگل خیس بیاید البته تا به هم اکنون این وضعیت را با هنگامی که تفاوت رنگ مسئله و متن به طور فاحشی با یکدیگر گوناگون میباشد مقایسه نموده اید ؟! حتماً یوزرها می توانند از تظاد بیشتر رنگ سیاه متن و سپید مسئله شم راحتی بیشتری کنند این در حالی میباشد که در بعضی از وبسایت ها، این مورد فدای زیبایی ظاهری ( ذوق و سلیقه ای ) یک طراح وبسایت می‌شود. 4- قضیه های یکسان در طراحی وب داشته باشید. مورد یکسان اینجا به معنای چارچوب و پوسته یکسان در حین تارنما خویش میباشد. چنانچه یک استفاده کننده در برگه ای محتوایی را مشاهده مینماید، انتظار دارد با عبور به یک ورقه دیگر طی به عبارتی پوسته گذشته محتوای تازه را مشاهده نماید. این چه وقتی برای شما مداقه بیشتری پیدا میکند ؟! فرض نمایید یک مخاطب قرار میباشد یک بلیط از وب سایت شما خریداری نماید، در صورتیکه که کاغذ معرفی متاع با خرید متاع و مراحل های فروش دارنده تفاوت های متعددی باشد، متکی بودن استفاده کننده به سایت رو به کاهش میرود و احتمال پایانی نشدن یک خرید به به عبارتی اندازه کاهش پیدا میکند. اکنون این مسئله را میتوان در بستر تارنما های محتوایی نیز نمونه زد. شما مدام می بایست در حیث داشته باشید که ساخت وب سایت شما به طوری نباشد که استفاده کننده برای مرور در صفحه ها شما همواره با یک چیدمان و ظاهری متعدد روبرو گردد. این در پیاده سازی یک نمونه میباشد که می گویند یک صندلی در یک اتاق، یک اتاق در یک منزل، یک منزل در یک محله و یک محله در یک شهر معنی پیدا میکند. این بدین معنی میباشد که بایستی اصول و تناسب مدام در پیاده سازی از یک قاعده مشخصی تبعیت نماید و ساختار شکنی های غیر متعارف سبب ساز سردرگمی کاربر شود.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 238
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 10
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 69
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 134
  • بازدید ماه : 395
  • بازدید سال : 2264
  • بازدید کلی : 3316
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی