در قسمتهای گذشته نیز اشاره کردیم که خوب میباشد منو تارنما را خیلی به هم ریخته نکنید و فقط نقشه ناوبری وبسایت را در آن مشخص و معلوم نمائید. جواب این پرسش که چه چیزهایی را بایستی در منو تارنما در اختیار بگذاریم، تا حد متعددی به ماهیت وب سایت بستگی دارااست، اما در موقعیت کلی مورد ها پایین میتوانند در منوی وبسایت طراحی سایت در مشهد گنجانده شوند: عصرهای آموزشی درصورتیکه وب سایت آموزشی دارید، به طبع می بایست قسمت عصر های آموزشی، وب لاگها، درباره ما و تماس با مارا در منوی بالای شیت اساسی تارنما قرار دهید.
تولیدها مهم
در حالتی که وبسایت فروشگاهی دارید، می بایست لیست تولیدها، پنل کاربری، سبد خرید، درباه ما، تماس با مارا در منوی تارنما بگنجانید.
ولی مجموعاَ اکثر وبسایتها برای جذب مشتریان از مورد (درباره ما) به کار گیری مینمایند. این وبسایتها معمولا مورد (وب لاگها) را نیز در منو قرار میدهند تا سئوی وبسایت بهبود پیدا نماید.
کلمه و واژه کلیدی عنا وین
فراموش نکنید که کلمه ها کلیدی را در منوی تارنما قرار دهید، عالی میباشد به مکان به کار گیری از جملات کلیشهای و کلی، نماد دهید که قضیه وب سایت و کار شما چیست. 2 نکته راجعبه قرار دادن عبارات کلیدی مربوط به بیزنس خودتان وجود دارااست.
اولی نکته این میباشد که وجود عبارات کلیدی، ناوبری وبسایت را بهبود می بخشد و به استفاده کننده نماد میدهد که موضوع کار تارنما در چه حیطهای است.
دومی نکته، اثر بهتر واژه و کلمه کلیدی جان دار در منو وب سایت بر روی بهینه سازی و جايگاه گوگل میباشد. با آوردن واژه و کلمه کلیدی در تیتر به موتورهای جستوجو اعلام می کنید که وبسایت در چه قضیهای فعال میباشد؛ در فیض احتمال اینکه گوگل مرتبه بهتری به شما بدهد، بیشتر شود.
لینک و پیوند نام نویسی
درصورتیکه قرار میباشد در انتهای وبلاگ یا این که توضیحات شیت مهم، استفاده کننده به سمت نام نویسی و خرید اشتراک ارشادوراهنمایی گردد، خوب میباشد پیوند نام نویسی و فریم مربوط به آن در فوتر قرار داده خواهد شد.
تحقیق اشکال منو وب سایت
در مجموع استحصال و امور، هر اقدامی که شکل می گیرد بایستی بر اساس با حیث مشتری و ذوق وسلیقه وی صورت پذیرد. در واقع این جامعه غرض و پرسونای استفاده کننده میباشد که انتخاب مینماید چه نوع پیاده سازی بیشتر اثر گذار خواهد بود.
پیاده سازی منوی تارنما نیز از این قاعده مستثنا وجود ندارد! در پی اشکال منو وبسایت معرفی گردیده است که گزینش هرکدام را بایستی با اعتنا به استفاده کننده جاری ساختن دهید، خوب میباشد این شغل را تنها به کمپانی ساخت سایت نسپارید و خودتان به شخصه این فعالیت را جاری ساختن دهید و فقط شغل های فنی را به طراح وبسایت بسپارید.
منوی افقی
در صورتی قصد دارید که کاغذ اساسی وب سایت معمولی باشد، منوهای افقی شایسته ترین گزینش خواهند بود، این منوها در هدر وبسایت و در کنار لوگو مارک قرار میگیرند.
در حالتیکه برای افزودن موردها با محدودیت جای روبهرو بودید، میتوانید از منوی کشویی یا این که Drop Down به کارگیری فرمایید تا موردهای نهفته با یک کلیک بر روی آیتم مهم پیدا میگردند. این نوع منو برای سایتی که سرویس ها به طور کامل گوناگون از هم ارائه می دهد، مطلوب وجود ندارد.
پیاده سازی منوی عمودی یا این که همبرگری
منوهای عمودی یا این که همبرگری بیشتر مطلوب وبسایتهایی می باشند که پیونددهی متعددی دارا هستند. قطعا تا به هم اکنون با منوهای عمودی روبهرو گردیدهاید، مشخصه این منوها، وجود 3 خط در سمت راست و بالای وبسایت میباشد که با کلیک کردن بر روی آن، تنی چند از آیتمها مشخصی می شوند.
اعتنا داشته باشید که برای منوهای عمودی نیز مجموعهبندی مطالب و هجران از هیاهو بیش تر از حد، شغل ضروری میباشد، تعداد متعددی از پیوندها منجر سنگینی بیش تر از حد تارنما نیز می گردد.
این نوع منو مطلوب وبسایتهایی مثل وب سایتهای مربوط به مواد غذایی و مد هست.
در قسمتهای گذشته نیز اشاره کردیم که خوب میباشد منو تارنما را خیلی به هم ریخته نکنید و فقط نقشه ناوبری وبسایت را در آن مشخص و معلوم نمائید. جواب این پرسش که چه چیزهایی را بایستی در منو تارنما در اختیار بگذاریم، تا حد متعددی به ماهیت وب سایت بستگی دارااست، اما در موقعیت کلی مورد ها پایین میتوانند در منوی وبسایت طراحی سایت در مشهد گنجانده شوند: عصرهای آموزشی درصورتیکه وب سایت آموزشی دارید، به طبع می بایست قسمت عصر های آموزشی، وب لاگها، درباره ما و تماس با مارا در منوی بالای شیت اساسی تارنما قرار دهید.
تولیدها مهم
در حالتی که وبسایت فروشگاهی دارید، می بایست لیست تولیدها، پنل کاربری، سبد خرید، درباه ما، تماس با مارا در منوی تارنما بگنجانید.
ولی مجموعاَ اکثر وبسایتها برای جذب مشتریان از مورد (درباره ما) به کار گیری مینمایند. این وبسایتها معمولا مورد (وب لاگها) را نیز در منو قرار میدهند تا سئوی وبسایت بهبود پیدا نماید.
کلمه و واژه کلیدی عنا وین
فراموش نکنید که کلمه ها کلیدی را در منوی تارنما قرار دهید، عالی میباشد به مکان به کار گیری از جملات کلیشهای و کلی، نماد دهید که قضیه وب سایت و کار شما چیست. 2 نکته راجعبه قرار دادن عبارات کلیدی مربوط به بیزنس خودتان وجود دارااست.
اولی نکته این میباشد که وجود عبارات کلیدی، ناوبری وبسایت را بهبود می بخشد و به استفاده کننده نماد میدهد که موضوع کار تارنما در چه حیطهای است.
دومی نکته، اثر بهتر واژه و کلمه کلیدی جان دار در منو وب سایت بر روی بهینه سازی و جايگاه گوگل میباشد. با آوردن واژه و کلمه کلیدی در تیتر به موتورهای جستوجو اعلام می کنید که وبسایت در چه قضیهای فعال میباشد؛ در فیض احتمال اینکه گوگل مرتبه بهتری به شما بدهد، بیشتر شود.
لینک و پیوند نام نویسی
درصورتیکه قرار میباشد در انتهای وبلاگ یا این که توضیحات شیت مهم، استفاده کننده به سمت نام نویسی و خرید اشتراک ارشادوراهنمایی گردد، خوب میباشد پیوند نام نویسی و فریم مربوط به آن در فوتر قرار داده خواهد شد.
تحقیق اشکال منو وب سایت
در مجموع استحصال و امور، هر اقدامی که شکل می گیرد بایستی بر اساس با حیث مشتری و ذوق وسلیقه وی صورت پذیرد. در واقع این جامعه غرض و پرسونای استفاده کننده میباشد که انتخاب مینماید چه نوع پیاده سازی بیشتر اثر گذار خواهد بود.
پیاده سازی منوی تارنما نیز از این قاعده مستثنا وجود ندارد! در پی اشکال منو وبسایت معرفی گردیده است که گزینش هرکدام را بایستی با اعتنا به استفاده کننده جاری ساختن دهید، خوب میباشد این شغل را تنها به کمپانی ساخت سایت نسپارید و خودتان به شخصه این فعالیت را جاری ساختن دهید و فقط شغل های فنی را به طراح وبسایت بسپارید.
منوی افقی
در صورتی قصد دارید که کاغذ اساسی وب سایت معمولی باشد، منوهای افقی شایسته ترین گزینش خواهند بود، این منوها در هدر وبسایت و در کنار لوگو مارک قرار میگیرند.
در حالتیکه برای افزودن موردها با محدودیت جای روبهرو بودید، میتوانید از منوی کشویی یا این که Drop Down به کارگیری فرمایید تا موردهای نهفته با یک کلیک بر روی آیتم مهم پیدا میگردند. این نوع منو برای سایتی که سرویس ها به طور کامل گوناگون از هم ارائه می دهد، مطلوب وجود ندارد.
پیاده سازی منوی عمودی یا این که همبرگری
منوهای عمودی یا این که همبرگری بیشتر مطلوب وبسایتهایی می باشند که پیونددهی متعددی دارا هستند. قطعا تا به هم اکنون با منوهای عمودی روبهرو گردیدهاید، مشخصه این منوها، وجود 3 خط در سمت راست و بالای وبسایت میباشد که با کلیک کردن بر روی آن، تنی چند از آیتمها مشخصی می شوند.
اعتنا داشته باشید که برای منوهای عمودی نیز مجموعهبندی مطالب و هجران از هیاهو بیش تر از حد، شغل ضروری میباشد، تعداد متعددی از پیوندها منجر سنگینی بیش تر از حد تارنما نیز می گردد.
این نوع منو مطلوب وبسایتهایی مثل وب سایتهای مربوط به مواد غذایی و مد هست.